مهران محمدی امین



2023-05-17 03:48:05


آمارهایی شگفت انگیز اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار + استارت یک کار اینستاگرامی خوب!

آمارهایی شگفت انگیز اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار + استارت یک کار اینستاگرامی خوب! مجموعه: ترفندهای اینترنتی خرید فالوور این شبکه اشتراک گذاری ویدئو و عکس ساده، به سرعت و بطورباورنکردنی در حال افزایش محبوبیت و اعتبار است. اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک فرصت های مقرون به صرفه ای برای تعامل با مخاطبان ایجاد کرده و همچنین اینستاگرام فرصت هایی ناب برای رسیدن به مشتریان جدید و رشد نام تجاری کسب و کارها فراهم آورده است

آمارهایی شگفت انگیز اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار + استارت یک کار اینستاگرامی خوب! مجموعه: ترفندهای اینترنتی خرید فالوور   این شبکه اشتراک گذاری ویدئو و عکس ساده، به سرعت و بطورباورنکردنی در حال افزایش محبوبیت و اعتبار است.

اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک فرصت های مقرون به صرفه ای برای تعامل با مخاطبان ایجاد کرده و همچنین اینستاگرام فرصت هایی ناب برای رسیدن به مشتریان جدید و رشد نام تجاری کسب و کارها فراهم آورده است.

با ما همراه باشید تا با هم 20 آمار شگفت انگیز اینستاگرام را که هر صاحب کسب و کار کوچک باید از آن ها آگاه باشد.

را بررسی کنیم.

  خرید فالوور خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام لایک فالوور   تعداد دانلود موفق اپلیکیشن اینستاگرام در گوگل پلی از مرز یک میلیارد عبور کرده است فقط تعداد دانلود اپلیکشین اینستاگرام آن هم از طریق گوگل پلی از مرز یک میلیارد نصب موفق نیز گذشته است پلتفرمی که برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو بسیار محبوب می باشد و این پلتفرم فرصت های بزرگ برای کسب و کارهای کوچک را از طریق تعامل با مشتریان و دستیابی آسان به مشتریان فراهم می کند.

  پنجاه درصد از افراد در رده ی سنی 13تا 19 ساله کاربران اینستاگرام می باشند! اگر جامعه هدف کسب و کار شما افراد در رده ی سنی 13 تا 19 ساله می باشند شما احتمالا به یادگیری در مورد این جامعه ی هدف 50 درصدی فعال در اینستاگرام علاقه مند خواهید بود.

  اینستاگرام دارای 500 میلیون کاربر روزانه است با وجود 500 میلیون کاربر روزانه شبکه اجتماعی اینستاگرام برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و دسترسی به مشتریان احتمالی روز به روز، آسان تر می شود.

  از سال 2017 هزینه های سرمایه گذاری بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از چهار برابر شده است.

تحقیقات gig economy marketplace Fiverr نشان می دهد سرمایه گذاری انجام شده توسط فریلنسرها و کسب وکارهای کوچک بر روی ایستاگرام بیش از چهار برابر شده است   استوری های اینستاگرام (instagram storeis) دارای 200 میلیون کاربر فعال روزانه فعال است هنگامی که قابلییت استوری توسط شرکت اینستاگرام راه اندازی شد به سرعت توسط کاربران مورد استقبال قرار گرفت و به 200 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است.

استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تاپیامهایی را ارسال کنند که بیش از حد طولانی است و فقط به یک عکس محدود نمی شود علاوه بر این استوری اینستاگرام به شما اجازه افزودن لینک های وب سایت یا دیگر شبکه های اجتماعیتان را می دهد.

  نیمی از کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند آمار دیگری که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد این است که 50 درصد کاربران اینستاگرام یک کسب و کار را دنبال می کنند   اینفلوئنسر اینستاگرام دارای بازاری به ارزش یک میلیارد دلار است با توجه به فرصت های بازاریابی پدید آمده در اینستاگرم تبلیغ کنندگان و صاحبان کسب و کارها پولهای زیادی را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام خرج می کنند .

در سال 2017، بازار اینفلوئنسرها در اینستاگرام معادل 1.

07 میلیارد دلار بوده است.

  بیش از نیمی از جوانان در امریکا از اینستاگرام استفاده می کنند با توجه به مقاله ی منتشر شده ی سایت هوت سویت در سال 2018 - تعداد کاربران اینستاگرام در ایران بیش از 24 میلیون کاربر می باشد که به عبارتی حدود 29 درصد از کل جمعیت ایران در اینستاگرام عضو هستند که از این تعداد 45 درصد از آنها را بانوان و 55 درصد از آن را آقایان تشکیل می دهد.

  کاربران اینستاگرام در هر روز بیش از 4.

2 میلیارد پست را لایک می کنند نرخ تعامل کاربران اینستاگرام بیشتر از فیسبوک است رسانه های اجتماعی ذاتا تعاملی هستند و کسب و کارهای کوچک را قادر می سازد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند و درهیچ روش بازاریابی دیگری مشتریان آنقدر آسان قابل دسترس نیستند اگر شما به دنبال همکاری مطلوب با مشتریان هستید .

د رضمن باید بدانید که فالورهای اکانتهای اینستاگرام 58 بار بیشتر از فیسبوک می باشد.

  پست کردن یک ویدئو در ساعت 9 شب بیشترین نرخ تعامل (engagement) را دارد.

اگر در Instagram فعال هستید و میخواهید تعامل بیشتری برای کسب و کارتان داشته باشید، علاقه مند خواهید بود که بدانید انتشار یک ویدئو در ساعت 9 بعد از ظهر نرخ تعامل کاربران را 34 درصد بیشتر می کند.

  اینستاگرام کاربرانش را به مشارکت منظم با برندها ترغیب می کند اینستاگرام نه تنها کاربرانش را به مشارکت منظم با برندها تشویق می کند بلکه اینستاگرام سعی در نظم دادن به این ارتباط هم دارد.

68 درصد از کاربران اینستاگرام بطور منظم با برندها تعامل میکنند این عدد برای کاربران فیسبوک 32 درصد است.

  میلیون ها سرچ در مورد اینستاگرام در گوگل انجام می شود میخواهید به راحتی در صفحات نتایج Google دیده شوید؟تحقیقات آماری نشان می دهد 16600000 مرتبه در ماه کلمه "instagram" سرچ می شود.

این بدین معنی است که شما فقط با یک ثبت نام ساده در Instagram می توانید در نتایج آنلاین دیده شوید.

  نرخ رشد ثبت نام در اینستاگرام بشدت در حال افزایش است اینستاگرم یک نرخ رشد شگفت انگیز دارد را در سال 2017 تجربه کرد این شرکت در طی شش ماه به 100 میلیون کاربر جدید رسید.

با چنین نرخ رشد شگفت انگیزی شما به سادگی نمیتوانیداین قدرت اینستاگرام را نادیده بگیرید.

  میلیون ها عکس و فیلم بصورت روزانه به اینستاگرام اضافه می شود آیا می دانستید که 95 میلیون عکس و فیلم هر روز در اینستاگرام بارگذاری می شوند؟ در نتیجه، اگر تصاویر و ویدیوهای برند تجاری خود را به طور منظم به Instagram اضافه نکنید .

شما از رقبای باهوش خود در رسانه های اجتماعی عقب خواهید ماند.

  بیش از نیمی از شرکت های کوچک از Instagram استفاده می کنند طبق نظر سنجی Clutch 2017 Small Business Social Media Survey  52درصد از صاحبان کسب و کارهای کوچک از اینستاگرام استفاده می کنند با در نظر گرفتن این نکته اگر شما هم جزو 48٪ از کسب و کارهای کوچک هستید که از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری تصویر محبوب استفاده نمی کنند شما بصورت جدی عقب تر از رقبایتان در گرفتن سهمتان از بازاریابی هستید.

  بسیاری از کاربران اینستاگرام وضع مالی خوبی دارند  طی مطالعه صورت گرفته توسط Pew Research Center نشان می دهد که بسیاری از کاربران اینستاگرام وضع مالی خوبی دارند.

• 31  درصد از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند درآمد بالای 75000 دلار در سال دارند.

• 32 درصد درآمدی بین 50000 تا 74999 هز ار دلار در سال دارند.

• 32 درصد نیز درآمدی بین 30000 تا 49000 در سال دارند.

  از هر ده هشتگ موجود در اینستاگرام هفت عدد از آن متعلق به برندهاست از هر ده هشتگ موجود در اینستاگرام هفت عدد آن متعلق به برندهاست.

در اینستاگرام هشتگ ها به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می شوند.

  اینستاگرام دارای بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان است اگر شما تصمیم جدی برای حضور کسب و کار خود در سراسر جهان را دارید اینستاگرام با 800 میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان پلتفرمی موثر برای معرفی برند تجاری خود در سراسر جهان است.

  آمارها تکان دهنده بودند، درست است؟ اگر شما هم ترغیب شدید تا یک کسب و کار پردرآمد در اینستاگرام راه بیاندازید، ادامه نوشته را بخوانید! در ادامه شغل های پردرآمد اینستاگرام را با جزئیات و راه هایی که می توانید آن ها را شروع کنید آورده ایم.

  پردرآمدترین شغل های اینستاگرام شغل های پردرآمد اینستاگرام یکی از بخش های جذاب آموزش اینستاگرام حرفه ای است.

زیرا همانطور که می دانید قصد ما از خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، افزایش ویو اینستاگرام و حتی خرید کامنت اینستاگرام افزایش درآمد است.

به همین دلیل هیچکس قصد ندارد بیهوده خرج کند.

بهتر است تا بدون مقدمه ی زیاد به سراغ اصل مطلب برویم.

  شغل های پردرآمد اینستاگرام و میزان درآمد آن ها بهتر است تا قبل از آنکه به بررسی شغل های پردرآمد اینستاگرام بپردازیم، ببینیم درآمد پیج های اینستاگرام چقدر است.

زیرا تا ما وقتی ندانیم از یک جا چقدر می شود پول درآورد هیچ وقت ریسک نخواهیم کرد.

  میزان درآمد پیج های اینستاگرام بسته به نوع فعالیت متغییر است.

ما چندین پیج در اینستاگرام داریم.

در این بخش به میزان درآمد هر پیج می پردازیم.

این را فراموش نکنید تا علاقه ای در حوزه ای نداشته باشید نمیتوانید از آن درآمد کسب کنید.

از این رو سراغ علاقه ی خود نیز بروید.

  تولید کننده محتوای طنز اینگونه پیج ها درآمد عظیمی که کسب می کنند از راه تبلیغات در اینستاگرام است.

مثلا ابتدا اقدام به خرید فالوور اینستاگرام به تعداد 20 تا 50 کا می کنند.

سپس محتوای خود را تولید می کنند.

به عنوان مثال منظور از تولید محتوا کسانی هستند که واینر هستند.

این افراد با ساخت کلیپ های طنز درآمد های میلیونی را در ماه برای خود به ارمغان می آورند.

  اینگونه پیج ها را می توان جزو دسته بندی شغل های پردرآمد اینستاگرام قرار داد.

زیرا افرادی که صاحب این صفحات هستند ماهی زیر 50 میلیون تومان درآمد کسب نمی کنند.

اما هستند کسانی که ماهیانه بیش از 1میلیارد تومان درآمد دارند.

اما این افراد چیکار می کنند؟ چه چیز باعث شده است تا به این درآمد ها دست پیدا کنند.

همانطور که می دانید جامعه ی ما چه بخواهیم چه نخواهیم جز کشور های افسرده دنیا محسوب می شود.

  از این رو افرادی که افسرده هستند دوست دارند برای چند دقیقه هم که شده بخندند.

این خندیدن باعث می شود تا افرادی هم با استفاده از این موضوع کار طنز کرده و پول در بیاورند.

نداشتن برنامه های طنز خوب در رسانه ی ملی نیز باعث شده است تا به اینگونه پیج ها مراجعه زیاد شود.

اما ما اینجاییم تا به شما آموزش دهیم.

  لایک   آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا در این بخش از شغل های پردرآمد اینستاگرام قصد داریم تا به شما آموزش صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا را بدهیم.

پس تمامی مراحل زیر را با هم انجام دهیم.

ابتدا باید تصمیم بگیرید قصد دارید از خودتان فیلم بگیرید یا خیر.

اگر پاسخ شما بله است باید کار با ویرایشگر های فیلم مانند پریمیر را یاد بگیرید.

با گوشی و نرم افزار هایی مانند viva video نیز میتوان انجام داد.

اما با نرم افزار پریمیر میتوانید حرفه ای تر عمل کنید.

اما اگر قصد ندارید از خود فیلمی منتشر کنید در ادامه با همراه باشید.

  ابتدا بسته به موضوعی که می خواهید در آن کار کنید یک پیج اینستاگرام بسازید.

.

ما در تمام این این بخش پیج طنز را مثال می زنیم اما شما هر حوزه ای را میتوانید انتخاب کنید و فرقی ندارد اما نکته ی مهم این است که باید آن حوزه جذاب باشد.

یک عکس پروفایل جذاب انتخاب کنید.

  برای پیدا کردن عکس پروفایل می توانید به سایت freepik بروید و کلی عکس های جذاب برای پروفایل خود پیدا کنید.

سپس یک اکانت youtube بسازید و سپس در آنجا بسته به موضوع مورد نظر کلیپ مخصوص خود را پیدا کنید.

اما یوتیوب اجازه دانلود را به شما نمی دهد.

می توانید با مراجه به سایت qdownloader کلیپ های خود را دانلود کنید.

  بعد از این کار کلیپ مورد نظر را در ساعت مناسب در پیج خود قرار دهید.

توجه کنید تا فالووری نداشته باشید کسی رغبت به فالو کردن شما نمی کند.

از این رو به جز خرید لایک اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام را نیز انجام دهید.

خرید کامنت اینستاگرام هم فراموش نشود! با قرار دادن کلیپ ها جذاب و حرفه ای پس از 2 الی 3 ماه میتوانید به یکی از موفق ترین ها تبدیل شوید.

  پیج های فروشگاهی نوع دوم پیج هایی که یکی از شغل های پردرآمد اینستاگرام محسوب می شود پیج های فروشگاهی می باشد.

ابتدا بگویم که رشد در این پیج ها بسیار سخت است و خیلی باید خاص و حرفه ای عمل کنید.

میزان درآمد پیج های اینستاگرامی که چیزی را به فروش می رسانند متغییر است.

یک صفحه وجود دارد که هیچ چیزی در ماه فروش ندارد اما یک صفحه ماهی بالای 100 میلیون تومان درآمد کسب می کند.

  از این رو باید حرفه باشید.

در این بخش به شما یاد خواهیم داد تا چگونه حرفه ای شوید.

توجه کنید که فروش هر محصولی در اینستاگرام جواب نمی دهد.

به عنوان مثال کسی در اینستاگرام به دنبال خرید گوسفند یا برنج نیست.

  از این رو بهتر است در این حوزه فعالیت نکنید.

یا به عنوان مثال کسی نیازی ندارد در اینستاگرام بیاید و گوشت و مرغ خریداری کند.

اما میتوانید پیجی بزنید که محصولات سوپر مارکتی را تست کند.

در لابه لای آن هم تبلیغ کوچکی برای فروشگاه خود انجام دهید.

اما آنکه فکر کنید کسی در اینستاگرام گوشت و مرغ خریداری می کندد، اینطور نیست.

  فالوور   آموزش کسب درآمد از اینستاگرام با فروش محصول در این بخش از معرفی شغل های پردرآمد اینستاگرام قصد داریم تا شما را در فروش محصولات حرفه ای آموزش دهیم.

جلب اعتماد در اینگونه صفحات فقط با کامنت دیگران، فالوور بالا و لایک بالا انجام میگیرد.

از این رو شما با خرید فالوور فوری، خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام میتوانید این اعتماد را به مشتریان خود منتقل کنید.

اما برای فروش محصولات چه کار کنیم.

یک پیج بسازید با نام و اسم که در ذهن مخاطب بماند.

  از اسم برند و یا کوتاه استفاده کنید.

 اسامی مانند PARTO.

DESIGN نمونه ایی از اسامی کوتاه هستند و میتوانند برند سازی شما را انجام دهند.

بعد از انتخاب اسم مناسب برای اینکه ما هم جزو شغل های پردرآمد اینستاگرام محسوب شویم باید مراحل زیر را انجام دهیم.

اگر فالوور های شما زیر 10 کا است، ابتدا خرید فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام را انجام دهید.

سپس از محصول خود یک عکس یا فیلم حرفه ای تهیه کنید که واضح باشد.

  عکس محصول باید واقعی باشد و از عکس هایی نباشد که مخصوص سایت است و بک گراند مناسب ندارد.

سپس ویژگی های محصول را به طور دقیق و حرفه ای یکجا یادداشت کنید.

سپس مقاله ی ما تحت عنوان کپشن خوب را برای ویرایش نوشته خود بخوانید.

بعد از این ها هشتگ گذاری مناسب را انجام داده و در پیج خود در ساعات مناسب قرار دهید.

  نکته ی مهم: به هیچ عنوان پشت سر هم پست ها قرار ندهید و روزانه 1 پست صبح، یکی عصر و دیگری را شب قرار دهید.

بعد از اینکه پست ها را قرار دادید بسته به نیاز خود خرید لایک اینستاگرام، افزایش ویو اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام را انجام دهید.

به همین راحتی پیج شما نیز میتوانید جزو یکی از شغل های پردرآمد در اینستاگرام محسوب شود.

  ایده کسب و کار اینستاگرام شما هر ایده داشته باشید میتوانید از آن کسب درآمد در اینستاگرام داشته باشید.

به عنوان مثال یکی از این ایده ها مسابقات اینستاگرام را برگزار کردن است که ایده ای جدید و ناب است.

اما نیازمند داشت فالوورهای بالا و همچنین تبلیغات گسترده است.

اگر بودجه ای بالای 20 میلیون دارید میتوانید از این راه نیز درآمد های خوبی را کسب نمایید.

اما اینکه کسی بخواهد از ایده های شخص دیگری استفاده کند زیاد مناسب نیست.

اما مشاغلی وجود دارد که زود شما را به درآمد برساند.

در اینجا فقط آنها را نام می بریم.

  فورش بدلیجات و طلا، فروش لباس و کفش، فروش گوشی های کپی شده با کیفیت، تولید محتوای طنز، صداگذاری روی فیلم ها و همچنین فروش مانتو و کیف نیز یکی از شغل های پردرآمد در اینستاگرام و ایده های کسب و کار در آن می باشند که هر کسی می توانند از آنها پول خوبی را در بیاورد.

  اینکه چه چیزی در اینستاگرام نیز بفروشیم هم جزو این مثال ها بود که مهمترین آنها را برای شما مثال زدیم.

با دانستن این که چه موضوعاتی پر طرفدار است میتوانید ایده های خوبی از آن ها در بیاورید.

اما حالا با ما همراه باشید تا پردرآمد ترین پیج هایی که تا به الان مشاهده شده است را به شما معرفی کنیم.

  درآمد واینرهای اینستاگرام در این بخش از شغل های پردرآمد اینستاگرام قصد داریم درآمد واینر های اینستاگرام را به شما بگوییم.

کسانی که از صفر شروع کرده اند اما حالا در بهترین جای شهر خانه دارند و ماشین های میلیاردی سوار می شوند.

  این که بگوییم آنها زحمت نکشیده اند و به اینجا رسیده اند دروغ است.

اما اینکه بگوییم بقیه زحمت نمی کشند و درآمد ندارند نیز کم لطفی است.

اما به هر حال اتفاقی است که افتاده و کاری نمیشه کرد.

افرادی مثل میلاد خواه، عرفان علیرضایی و در صدر آنها محمد امین کریمپور جزو پردرآمد ترین واینر هایی هستند که مشاهده شده است.

  اما از وقتی بحث پول وسط آمد دیگر مانند گذشته کار نکرده و فقط به جنبه ی مادی آن پرداخته اند.

به عنوان مثال محمد امین کریمپور روزانه بیش از 7 تبلیغ در پیج خود قرار می دهد که با توجه به هزینه ی تبلیغی که میگیرد بالای 30 میلیون تومان روانه درآمد دارد.

ما قصد نداریم در اینجا مبلغ تبلیغی که این عزیزان می گیرند را شرح دهیم اما با توجه به تعداد تبلیغاتی که در روز انجام می دهند، می دانیم که ماهانه بالا 500 میلیون تومان درآمد دارند.

  اگر فالوور های کمی دارید، خرید فالوور اینستاگرام را جدی بگیرید! بعد از افزایش فالوور، نوبت به این می رسد که یک آنالیز برای پیج خود داشته باشید.

برای این کار پیج خود را به بیزینس اکانت تغییر دهید تا آنالیز پیج برای شما فعال شود.

بعد از این کار طی یک هفته مانند روال عادی محتوای خود را تولید کنید و اگر لایک و ویو کمی دارند، برای آنها خرید لایک اینستاگرام و افزایش ویو اینستاگرام را انجام دهید.

  بعد از یک هفته به آنالیز پیج خود که INSIGHT نام دارد بروید.

در آن جا ساعت ها و روزهای پر بازدید پیجتان نمایش داده می شود.

از این پس در ساعات و روز هایی که بازدید خوب و بالایی دارید پست های خود را منتشر کنید.

شما با انجام دادن این 5 مرحله می توانید کسب و کار اینستاگرامی خودتان را به بهترین شکل پیش ببرید.

  این را نیز فراموش نکنید که اگر کامنت های کمی دارید، خرید کامنت اینستاگرام را نیز برای خود انجام دهید.

زیرا باید تعداد لایک ها و ویو با نظرات همخوانی داشته باشد.

پس از این مراحل و انجام دادن آنها بعد از 2 الی 3 ماه نتیجه ی مورد نظر خود را خواهید دید.

هر کس میتواند در دسته بندی مشاغل پرطرفدار اینستاگرام قرار گیرد.

اما لازمه ی آن تولید محتوای مفید است.

  نکته ی مهم درمورد فعالیت در اینستاگرام برخی از میزان درآمد اینستاگرام راضی هستند و برخی ناراضی هستند.

اما باید این را بدانید که خودتان را با خودتان مقایسه کنید.

شما باید این را بدانید که از اول بسم الله که پیج را زدید و یا آنکه فالوور خریدید انتظار نداشته باشید همه شما را دوست داشته باشند.

زیرا تا محتوای خوبی تولید نکرده باشید.

پست هایتان دو رقمی نشده باشد نباید این انتظار را داشت.

برخی نیز از آنفالو می نالند.

خوب طبیعی است که یکی از مشکلات اساسی باشد.

  برای این که این امر اتفاق نیافتد بهتر است تا روی پیج خود بیشتر سرمایه گذاری کرده و مطالب مفید تری را تولید کنید.

در غیر این صورت به زودی از دور رقابت خارج خواهید شد.

سعی کنید طوری در حوزه ی خود پیشرفت کنید که کسب و کار شما هم جزو مشاغل پردرآمد اینستاگرام قرار گیرد.

منظور از قرار گرفتن در این دسته منظورمان این است که پول خوبی را بدست آورید.

   


بازنشر : بیتوته