مهران محمدی امین



2023-02-18 13:07:04


اتصال ۹۸درصد مجوزهای کسب و کار به درگاه ملی مجوزها

بنابر اعلام وزارت اقتصاد، ۹۸ درصد مجوزهای کسب و کار تا ۲۶ بهمن ماه به درگاه ملی مجوزها متصل شدند که نتیجه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه تسهیل محیط کسب و کار در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت اقتصاد ودارایی، ۱۵ دستگاه تمام مجوزهایشان را به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل کرده اما به دلیل تعلل برخی دیگر از دستگاه‌ها، اتصال ۹۸ درصد مجوزهای دستگاهی به درگاه ملی مجوزها محقق شده است.

بر این اساس تعداد ۱۵ دستگاه صد در صد مجوزهایشان را به درگاه ملی مجوزها متصل کرده‌اند.

همچنین از وزارت جهاد کشاورزی تعداد ۱۹ عنوان مجوز، وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی ۱۳ عنوان، وزارت صنعت، معدن و تجارت ۱۲ عنوان، شهرداری کلانشهرها ۹ عنوان، وزارت راه و شهرسازی ۷ عنوان مجوز، بانک مرکزی ۵ عنوان، وزارت آموزش و پرورش۴ عنوان مجوز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد ۳ عنوان مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است.

در این میان دستگاه‌هایی که هنوز مجوزهایشان به درگاه ملی مجوزها متصل نشده عبارتند از قوه قضائیه، وزارت کشور و جامعه حسابداران رسمی.

بر اساس این گزارش دستگاه‌هایی که هنوز شرایط صدور مجوزهایشان را به درگاه ملی اعلام نکرده‌اند نیز عبارتند از کانون وکلای دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان برنامه و بودجه و فدراسیون‌های ورزشی.


بازنشر : مهر

برچسب‌ها

-

وزارت امور اقتصادی و دارایی

-

وزارت راه و شهرسازی

-

وزارت اقتصاد

-