مهران محمدی امین

نتایج مرتبط با جستجوی شما :

طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت داده‌ورزان

طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت داده‌ورزان طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت داده‌ورزان منتخب جشنواره تم اختصاصی پشتیبانی قوی بازدید سئو، قیمت و نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت ✔️شادی ما، در گرو لبخند شما طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت صفحه نخست طراحی سایت طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت داده ورزان داده ورزان مجازی پارسیان شرکت داده ورزان مجازی پارسیان شرکت داده ورزان مجازی پارسیان رد کردن و رفتن به محتوا طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت

منتخب جشنواره تم اختصاصی پشتیبانی قوی بازدید سئو، قیمت و نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت ✔️شادی ما، در گرو لبخند شما

با ما تماس بگیرید شاید امروز در ، واقعا دیگر لازم نباشد، در لزوم داشتن وب سایت، برای یک شرکت صحبت کرد زیرا به جز شرکت‌های تازه تاسیس، کمتر می‌توان شرکتی با قدمت و با سابقه را یافت، که مدت مدیدی بدون طراحی سایت شرکتی، بوده باشد ولو تفکر بعضی مدیران شرکت‌ها سنتی باشد، اما از پویایی ذهن کارآفرینانه موسسین و بنیانگذاران شرکت‌های موفق، بعید است، که تحولات گسترده مبتنی بر آی‌تی را، خصوصا در دوران پساکرونا، در اطراف و در همین ایران خودمان، علیرغم همه مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها، به وضوح نبیند موفقیت‌های چشمگیر و مثال زدنی شرکت‌هایی مثل دیجی کالا و اسنپ و فیلیمو، تابلوهای بیلبورد تبلیغاتی محیطی که فقط با تبلیغات اپ‌های موبایل پر شده است و بازار استخدام، که تنها رسته شرکت‌هایی که در این وضعیت اسفناک اقتصادی، هر روز در حال رشد و گرفتن نیروهای تازه‌نفس هستند، شرکت‌های آی‌تی‌محوراند لااقل ۶۰ درصد مراجعات ما، در داده‌ورزان، از طرف شرکت‌هایی است که هم اکنون، وب سایت دارند، اما از آن راضی نیستند این نارضایتی، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اعم از قدیمی شدن و زیبا نبودن تم یا قالب گرافیکی، برخوردن وب سایت به مشکلات فنی و هک، عدم پاسخگویی مناسب و متعهدانه تیم طراح قبلی و یا رتبه نگرفتن سایت در رقابت‌های سئو از آنجا که هر شرکت طراح وبی، روی زیرساخت‌های نرم‌افزاری خاص خود است، طبعا ما نمی‌توانیم سایت این مشتریان را تحویل بگیریم و تغییرات فنی دهیم، یا پشتیبانی آن را متکفل شویم، مگر اینکه مجددا و از صفر، طراحی سایت شرکتی را مطابق با میل و سلایق مشتری و مبتنی بر زیرساخت‌های فنی خود در داده‌ورزان انجام دهیم درست است که منطقا قالب گرافیکی، که بر قامت یک سایت شرکتی دوخته می شود مانند لباسی است، که هر چقدر امروز برازنده و زیبا باشد، سه سال دیگر، طبیعتاً قدری کهنه و دمده شده است و این بازطراحی تم گرافیکی سایت، هر سه سال یکبار، امری طبیعی است، اما مکرر به شرکت‌هایی بر می‌خوریم که دو بار یا سه بار، سایت خود را، نه فقط گرافیکی بلکه از پایه بازطراحی کرده‌اند و شرکت طراح خود را عوض کرده‌اند و باز هم به نتیجه نرسیده‌اند و با نوعی کلافگی و سرخوردگی و در کمال بدبینی به فعالان صنعت طراحی وب با ما در داده‌ورزان تماس می‌گیرند البته ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از طریق پختگی فرآیندهایمان، تخصصی بودن مشاوره‌هایمان، نظم و سرعت و خیرخواهی پاسخگویی‌مان و ارزیابی‌ها و تحلیل‌های دقیق‌مان، به ایشان نشان دهیم که لزوما، داده‌ورزان از آن قماش شرکت‌ها نیست و اگر مشتری این بار، با دقت و وسواس بالاتری، تلاش بیشتری، صرف شناسایی و انتخاب درست شرکت طراح خود کند، می‌تواند به مدد لطف الهی، یکبار برای همیشه، به یک طراحی سایت شرکتی ماندگار و اصولی و اساسی برسد وب سایت، دیگر صرفا یک محض کلاس، زیر سربرگ اداری یا کارت ویزیت شرکت شما، نیست بلکه روش اصولی معرفی محصولات و خدمات شرکت شماست کانال اصلی بازاریابی شما و موثرترین گام برای برندسازی شرکت شما مدت‌هاست که نقش طراحی سایت شرکتی، دیگر فقط محدود به اطلاع‌رسانی و معرفی کاتالوگی و صرفا پوشش اخبار و رویدادهای شرکت شما نمانده است بلکه فراتر از آن، وب سایت شرکت می‌تواند متصدی تعاملات خاص با مشتریان باشد، بسیاری فرآیندهای معمول بین شرکت شما و مشتریان‌تان آنلاین و الکترونیکی شود و خرید یا فروش کالا و خدمات، آنلاین اتفاق بیفتد به علاوه، سایت شرکت شما، می‌تواند ایفای نقشی قوی، در مباحث استخدام نیروی انسانی داشته باشد و با معرفی فضای کاری شرکت و مزایای فرهنگ سازمانی، در جایگاه‌های شغلی خاصی که به دنبال نیرو هستید، افراد جویای کار را، که با سرچ شغلی در گوگل، به صفحات مذکور رسیده‌اند، ترغیب به تکمیل فرم درخواست بررسی رزومه کند پس اگر نگاه شما به کارکردهای یک وب سایت، عمیق‌تر از یک برداشت سطحی ظاهری باشد، باید بیش از پیش، متوجه اهمیت انتخاب درست یک مشاور و مجری فنی طراح، برای برقراری ارتباطی بلندمدت و پایدار و ماندگار شوید بله البته پیدا کردن چنین شرکت طراح وبی، چندان آسان نیست و همه فعالان این حوزه ادعا دارند خوب و بی‌نقص هستند اما شما می‌توانید به شرط تلاش به اندازه کافی و مشروط بر نگاه با ملاک‌ها و معیارهای درست، بین شرکت‌های مدعی و شرکتی که واقعا حرف برای گفتن در چنته دارد، تمایز قائل شوید و سره را از ناسره تشخیص دهید و کار طراحی سایت شرکتی خود را، به کاردان بسپارید در مقام مثل، هنگامی که خدای ناکرده، مجبور می‌شویم برای درمان فرزند دلبندمان، او را به دست تیغ یک جراح بسپاریم، با اینکه ممکن است هیچ از پزشکی یا جراحی سر در نیاوریم، اما درک اهمیت موضوع، ما را وادار به مراجعه به جراحان مختلف در دسترس و تحقیق فراوان و پرس و جو از کادر درمان و تفحص از مریض‌های قبلی ایشان می‌کند تا اگر ملاک تخصصی پزشکی نداریم، اما لااقل با دیدن شخصیت دکتر، نظم چیدمان مطب، مدیریت فرایند طبابت و نوبت‌دهی، منطق مراحل درمان و اخلاق و برخورد پزشک و همکاران نزدیکش، پی به میزان خوب بودن یا نبودن و انسانیت او ببریم و بتوانیم در سپردن عزیزمان به دست یک کدام، دل را یک دله کنیم البته این تصور، که نَفْس گرفتن یک وب سایت خوب، از یک شرکت طراح خوب، به معنای رونق کسب و کار شرکت شماست هم، درست نیست زیرا روزی که خروجی پروژه طراحی سایت شرکتی، تحویل شما شد، می‌رود ته صف یک میلیون وب سایتی، که طی آن بیست و چهار ساعت، به فضای وب جهانی اضافه شده‌اند و روح کسی هم، از وجود این سایت تازه وارد، خبر ندارد به شرط آنکه شرکت شما، فکری برای بروزرسانی مستمر و تامین محتوای با کیفیت وب سایت کرده باشد، سایت وارد مسیر باروری خواهد شد انجام تحقیقات کلیدواژه‌ای، در حوزه موضوعی کسب و کار شرکت شما، مشخص می‌کند عوام الناس، خدمات و محصولات شما را، معمولا چطور سرچ می‌کنند سپس با دستچین کردن کلیدواژه‌های موثر، برنامه زمانبندی، برای تولید محتوا به دست می‌آید که اگر بین سه تا شش ماه، منظم به آن پایبند باشید، وب سایت شما، به تدریج در رقابت‌های سئو، بهبود رتبه پیدا می‌کند، تا جایی که بتوانید در صدر نتایج گوگل ظاهر شوید ورودی مخاطبین با انگیزه از گوگل، بازدید موثر را رقم خواهد زد و به لطف الهی، منجر به افزایش فروش و رونق کسب و کار شرکت شما، خواهد شد رسالت ما در داده‌ورزان، همراهی و پشتیبانی شما، در طول سال‌های بهره‌برداری است ما قرار است مراقب زیرساخت‌های سایت باشیم تا با کسب اطمینان از اینکه سایت شرکتی شما، همیشه سورس کدی آپدیت، منافذ امنیتی پچ شده، پنل ادمین خوش‌دست، آموزش‌های کاربری بروز و کارکردی روان و سریع و بی‌مشکل داشته باشد، دلگرمی شما را چنان جلب کنیم، که بتوانید بر وظیفه اصلی خود، یعنی بهره‌برداری و وبمستری و مدیریت سایت و تولید محتوای مستمر و کسب بازخورد از مخاطبین و افزایش فروش، متمرکز شوید به عبارت بهتر، با پشتوانه مدد خداوند یاری‌رسان، چنان طراحی سایت شرکتی شما را انجام دهیم، که آب در دل شما تکان نخورد و بتوانیم سیستمی مدرن و بدون باگ و ایمن، تحویل دهیم که دعای خیر شما بدرقه راهمان باشد و لبخند رضایت شما، انرژی حرکت‌مان، اگر خدا بخواهد پشتیبانی پاسخگو و مسئولیت‌پذیرمتخصصین مجرب و در دسترس پشتیبانی، پاسخ‌دهی تلفن و تیکت شما و حل مشکل فنی در کمتر از ۱۵ دقیقه تلاش برای رتبه یک نتایج گوگلسئو مبتنی بر تولید محتوای فاخر و دست اول، برای رتبه برتر و پایدار شما در موثرترین کلیدواژه‌های کاری طراحی گرافیک تم اختصاصیدیزاین تم جذاب فول ریسپانسیو از صفر، کاملا متناسب با نیاز و دلخواه شما به صورت زیبا، خلاقانه و یونیک  چرا طراحی سایتنمونه‌کارهالیست قیمتتماس با ما

نمونه طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت توسط داده‌ورزان

طراحی سایت شرکتی برای شرکت ملی انفورماتیک طراحی سایت شرکتی برای صنایع غذایی یک و یک طراحی سایت شرکتی برای شرکت مهندسی و بازرگانی آریاگان طراحی سایت شرکتی برای شرکت مبین انرژی خلیج فارس طراحی سایت شرکتی برای شرکت فراورده های نسوز ایران طراحی سایت شرکتی برای شرکت مهندسین مشاور مترا طراحی سایت شرکتی برای شرکت ابرگان سازه اردیبهشت طراحی سایت شرکتی برای آب و برق صبا طراحی سایت شرکتی برای بیوسان فارمد طراحی سایت شرکتی برای شرکت سامان انرژی اصفهان طراحی سایت شرکتی برای شرکت جنوب سازه طراحی سایت شرکتی برای شرکت توکاریل طراحی سایت شرکتی برای شرکت مدیران طراحی سایت شرکتی برای شرکت تدبیر گستر درمان ایرانیان طراحی سایت شرکتی برای شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب طراحی سایت شرکتی برای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

جذاب‌ترین،‌ زیباترین و بهترین نمونه های طراحی سایت شرکت داده‌ورزان

گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور طراحی سایت برند کفش ملی طراحی سایت صنایع غذایی یک و یک طراحی سایت صنایع غذایی دلوسه طراحی سایت شرکت مدیکام طراحی سایت موزه پردیس مغز

لوگو مشتریان نام‌آشنایی که به داده‌ورزان اعتماد کرده‌اند

این فهرست اهم برندهایی است که در طول فعالیت ساله داده‌ورزان، به ما اعتماد کرده‌اند اما برای زدن لینک و مشاهده، به بخش نمونه‌کارها مراجعه فرمایید دانشگاه صنعتی شریف بیمارستان شفا ایران‌خودرو یک و یک کفش ملی بوش در ایران مجتمع فولاد مبارکه اویلا پخش عقاب گلبافت دوو الکترونیک پالایش گاز فجر جماگر ما بودیم،آنگاه می‌توانیم باشیم

​لیست قیمت طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت

نرخ هزینه و مبلغ تعرفه خدمات طراحی وب سایت برای شرکت ها و ساخت پورتال شرکتی و طراحی سایت شرکتی قیمتقیمت از تا تومانبازه زمانی انجام پروژه از تا روز مشاهده جزئیات قیمت

کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های شرکتی دنیا دارند

اما جای آن‌ها در طراحی سایت و پورتال اطلاع رسانی شرکت های داخلی خالی است نمایش مطالب به صورت استوری شرکت مرک واقع در نیوجرسی آمریکا، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت خود، در هوم پیج خود نحوه نمایش استوری‌ها مشابه با اینستاگرام طراحی شده و از طریق ایکون‌ها امکان پلی کردن استوری داده شده است به صورتی که بعد از زدن دکمه پلی، آیکون دایره‌ای مانند تایمر پر رنگ می‌شود این کمپانی کیفیت و نحوه‌ی کار خود را در قالب داستان‌هایی کوتاه از موارد موفق بیان می‌کند به این صورت که تعدادی استوری که شامل تصویر و متنی مختصر راجع به هر یک از عناوین کاری و نگاهی اجمالی به نحوه‌‌ی کار این شرکت می‌باشد در یک نوار افقی قرار داده شده‌است نمونه سایت شرکت مرک واقع در نیوجرسی آمریکا نمایش حرفه ای نمونه کارها شرکت میداین‌هاس، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت خود، در صفحه ای که می خواسته نمونه کارهای خود را معرفی کند اسامی درشتی با فونتی توخالی از نام آن پروژه و اینکه برای چه کارفرمایی کار شده است آورده است نمونه کار فعال درونش با رنگ سفید، پررنگ می شود و عکس آن در پس زمینه به نمایش در می آید میتوان با درگ کردن ماوس به چپ یا راست، عنوان پروژه قبلی یا نمونه کار بعدی را دید  اما آنچه با چشم انسان بازی میکند و زیباییش اش آدم را انگشت به دهان میکند، افکتی است که در پس زمینه داده است این افکت عکسی از آن موضوع پروژه است که در یک شش وجهی گرفتار شده و به چرخش در می آید  استفاده ازاین خلاقیت باعث شده کاربر تحریک شود عکس های قبلی و بعدی را ببیند و تاثیر افکت مذکور در تکرار زیبای ششگانه عکس بعدی را کنجکاوی کند نمونه وبسایت شرکت میداین هاس استفاده از ویدئوی پس‌زمینه لکسوس شرکت خودروسازی ژاپنی، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت خود، در هیروسکشن صفحه اول، از ویدیوی پس زمینه استفاده کرده است یک ویدیوی بی صدا، کم حجم، تکرار شونده و زیبا با پخش خودکار که یک لایه خاکستری ظریف روی آن کشیده شده تا متون سفید رنگ روی آن، خوانا باقی بمانند در این ویدیو پس زمینه، در نمایی کوتاه اما کاملا واضح، سرعت و نمای ظاهری ماشین جدید این برند به نمایش گذاشته می‌شود سبک ویدیوی پس زمینه به صورت فیلمبرداری حرفه‌ای، میتواند بسیار به جذابیت و گویایی سایت بیفزاید نمونه وب سایت لکسوس شرکت خودروسازی ژاپنی معرفی خلاقانه کارکنان شرکت شرکت تارگت‌پروسس، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت، در بخش معرفی کارکنان و پرسنل خود خلاقیت به خرج داده است این صفحه که با پیام از دیدار شما خوشحالیم شروع می شود، عکسی از بالا از تمام پرسنل با لباسی متحدالشکل در دو رنگ سفید و سیاه نمایش میدهد در همین نگاه تعداد پرسنل و وسعت کاری شرکت معلوم می شود در حالت پیش فرض، فیلتر روی همه تنظیم شده است اما اگر شما بخواهید فقط بنیانگذاران شرکت و موسسان را ببینید، روی عبارت کلیک میکنید همه طی فیلمی زیبا، رها میکنند و می روند و فقط موسسان شرکت باقی می مانند که دست بر شانه یکدیگر گذاشته به شما لبخند می زنند اکنون اگر روی عبارت کلیک کنید تا فقط پرسنل بازاریابی را ببینید، ابتدا همه افرادی که رفته بودند برمیگردند و سپس دوباره عده‌ای می‌روند تا فقط کارکنان بازاریابی شرکت باقی بمانند با این روش منحصر بفرد و زیبا، علاوه بر نمایش هنرشان، تعدد کارکنان، ماندگاری تیم و صمیمیت فرهنگ سازمانی شان را هم نشان میدهند کاری قوی و منحصر بفرد از شرکت طراحی سایت این پروژه نمونه پورتال شرکت تارگت‌پروسس نمایش سه‌بعدی هنرمندانه کالا شرکت جعبه ابزار جادویی، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت خود، در صفحه ای که قصد معرفی محصولات خود را داشته است، اجازه چرخاندن محصول از زوایای مختلف را به کاربرانش میدهد محصول را با حرکت ماوس تان می چرخانید در حین چرخش میتوانید کالا را از زوایای مختلف ببینید بازی زاویه تابش نور در تصویر در حین چرخاندن، به شما دیدی سه بعدی از محصول داده و حس عمیقی از جنس و بافت محصول را در ذهن خود لمس خواهد کرد در مورد تبلت، نه چرخیدن که طرز باز شدن کاور آن به حرکت ماوس واگذار شده است و در مورد کلاه کاسکت، بدون نیاز به حرکت ماوس، کلاه را دائما در یک جهت و با سرعتی مشخص می چرخاند در مورد کفش ورزشی آبی رنگ، می توان آن را بسته به حرکت درگ ماوس، در چهار جهت چپ و راست و بالا و پایین چرخاند  طبعا این طرز معرفی محصول میتواند منجر به فروش بهتر کالا روی سایت شرکتی شود که تولیدکننده یا عرضه کننده این محصول است   نمونه وبسایت شرکت جعبه ابزار جادویی اسلایدر ابتدای سایت متفاوت شرکت داستان تیل، در طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت خود، از اسلایدر زیبا با حرکت و افکتی متفاوت بهره برده است به جای استفاده از مرسوم اسلایدرها، این سایت از روشی استفاده کرده است که عکس اسلاید بعدی بصورت کوچک در کادری سفید رنگ زیر سمت راست پایین اسلایدر بزرگ فعال ظاهر می شود چه آن را کلیک کنیم و چه زمان لازم برای رد شدن اسلاید فعلی طی شود، وقتی نوبت به آن رسید، بزرگ شده و در قالب عکسی تمام صفحه، بک گراند تمام صفحه سایت می شود  یک نوار پر شونده مدت زمان نمایش اسلاید فعلی را نشان میدهد و همان نشان میدهد که از روی سه اسلاید فعال ما اکنون روی کدام هستیم این اسلایدر متفاوت و زیبا بمحض ورود کاربر به سایت توجه او را به خود جلب میکند و به علت پیاده سازی درست آن هیچ مشکلی هم با طراحی سایت ریسپانسیو ندارد سایت شرکت داستان تیل نمایش نمونه کارهای طراحی وب شرکت کنواس‌یونایتد، که خود متخصص در طراحی سایت شرکتی و ساخت پورتال برای شرکت است، در طراحی سایت خود، بخشی را به معرفی نمونه کارهای خود اختصاص داده است در این صفحه که با آرم لودینگ حرف سی که ابتدای نام شرکت طراح است آغاز می شود، نمونه کارها را با جذابیتی خاص لود میکند هر نمونه کار با یک عکس سیاه و سفید که در بین چندین ستون عمودی لود می شود نمایش می یابد به نحوی که اگر عکس مذکور هاور شود ، با افکتی زیبا رنگ و چشم نواز خواهد شد اگر روی عبارت مشاهده کلیک شود به صفحه اختصاصی معرفی آن نمونه کار وارد می شویم جایی که توضیح کاملی درباره آن پروژه داده است و عکسی درشت از آن پروژه را انداخته و نمایی از حس برفکی تلویزیون روی آن داده که بسیار چشم نواز است دکمه ای تحت عنوان بازدید سایت را لینک به آن نمونه کار کرده و عکسی درشت از دیزاین آن سایت را بدست داده است نمونه سایت شرکت کنواس‌یونایتد تور مجازی پانورامای شرکت هواپیمایی بومباردیر، در طراحی سایت شرکتی و ساخت پورتال برای شرکت خود، برای نمایش و معرفی هرچه بهتر هواپیماهای خود، از تور مجازی بهره برده است تور از داخل آشیانه هواپیما آغاز می شود و ما می‌توانیم  فلش نشانگر روی در ورودی و بالای پلکان را ببینیم که ما را دعوت به رفتن داخل هواپیما میکند با کلیک روی این فلش، تصویر زوم شده و وارد لابی هواپیما می شویم میتوانیم سر را بچرخانیم و از زوایای مختلف صندلی ها را ببینیم و داخل راهرو هواپیما به گشت و گذار بپردازیم روی صندلی هواپیما یک علامت نشان میدهد که اطلاعاتی وجود دارد وقتی کلیک میکنیم در قالب پنجره پاپ آپی تصویری از حالت بازشونده صندلی که تبدیل به تخت خواب می شود به نمایش گذاشته است تور مجازی تصاویر پانورامای درجه، یکی از بهترین روش ها بری آشنا کردن مردم با اماکن و امکانات فیزیکی از طریق وب است نمونه سایت شرکت هواپیمایی بومباردیر نمای تبدیلی عکس قبل و بعد شرکت دکوراسیون داخلی مردیت‌بیر، در طراحی سایت شرکتی و طراحی پورتال شرکتی خود، صفحه ای را به معرفی نمونه کارهای خود اختصاص داده است در این صفحه می خواسته نشان دهد که چطور مکانی را خالی و خلوت از دکوراسیون تحویل می گیرد و بعد همان مکان را، کاملا متناسب با معماری و اقلیم و فرهنگ و تناسبات دیگر ،تزئینات داخلی و چیدمان دکوراسیون می کند استفاده از آبجکت بعد و قبل، وقتی با یک عکسبرداری حرفه ای همراه شده است که موقعیت دوربین در عکس قبل از چیدمان و در عکس بعد از چیدمان، میلیمتری تغییر نمیکند، ماحصل آن، افکتی انصافا زیبا و در عین حال کاربردی شده که کاربر، می‌تواند به خوبی ارزش کار این شرکت را درک کند تنظیم اولیه زاویه دوربین دقیقا در وسط نما و درست بستن کادر، باعث شده بیننده درک کاملا عمیقی از اینکه چطور یک چیدمان حساب شده اشیاء میتواند به فضا روح بدهد را احساس کند اینکه به ذهن طراح وب این سایت رسیده تا از این آبجکت قبل و بعد، به این ترتیب برای این کسب و کار استفاده کند، فوت کوزه گری طراحی وب است نمونه سایت شرکت دکوراسیون داخلی مردیت‌بیر ناوبری زیبا و دیزاین هنرمندانه شرکت دیجیتال مارکتینگ کپی اند آرت نیویورک، در طراحی سایت شرکتی و طراحی پورتال شرکتی خود، از اسلایدری با پخش فیلم بسیار هنرمندانه استفاده کرده است در این اسلایدر چهار عنوان ما چه میکنیم؟ فرایند، ایده ها و تماس را به نحوی زیبا و هر یک را با یک سمبل گرافیکی که درون آن ویدیو ابر و باد رنگ ها پخش می شود بوجود آورده است رفتن روی اسلاید بعد با فلش دایره ای درشت و رفتن روی اسلاید قبل با فلش دایره ای کوچک وقتی مثلا ما چه میکنیم؟ را کلیک میکنید، با فلشی رو به پایین نشان میدهد که صفحه را اسکرول کنید در این حالت شعار کاری ایشان، دیدگاه هایشان، تخصص هایشان و دانلود کاتالوگ هایشان در اختیار قرار میگیرد این نحو پیمایش سایت و این نحو صفحه آرایی حکایت از اوج هنر این آژانس تبلیغات دیجیتال دارد   نمونه پورتال شرکت دیجیتال مارکتینگ کپی اند آرت نیویورک هدیه داده‌ورزان به شمانیازسنجی پروژه‌های طراحی سایت شرکتی و ساخت سایت برای شرکت دانلود کنید

ایده‌های جالبی که می‌توان در طراحی پورتال شرکتی به کار بست

ایده‌هایی خلاقانه که علاوه بر افزودن جذابیت بصری و خاص کردن دیزاین، در معرفی بهتر خدمات و محصولات، کاربردی و موثر هم واقع شوند تور مجازی ۳۶۰ درجهاگر کسب و کار شما مراجعه محور است و مردم بایست پس از آشنایی با شما از طریق وب سایت نهایتا به دفتر شما مراجعه حضوری داشته باشند، کاربردی خواهد بود که تور مجازی را در طراحی سایت شرکتی خود به کار بگیرید تور مجازی تصویر یا تصاویر ۳۶۰ درجه پانورامایی است که با دوربین های خاص عکسبرداری و با نرم افزارهای خاص آماده می شود که می شود آن را هم در سایت شما و هم در لوکیشن شما روی نقشه گوگل آپلود کرد و نمایش داد کاربری که با موبایل یا تبلت یا دسکتاپ در حال مشاهده وب سایت شماست، در تور مجازی، خودش را دقیقا در نقطه مذکور احساس خواهد کرد و می تواند سرش را به هر سو که خواست بگرداند و حتی در دفتر شرکت شما شروع به حرکت کند روانشناسی نشان میدهد دیدن مکان و احساس انس با آن در انتخاب شرکت شما موثر خواهد بود اتصال فرم ارتباط با ما به سی‌آر‌اماز رسالت های مهم سایت بازاریابی اینترنتی است و از نکات مهم کاربردی که باید در طراحی سایت شرکتی لحاظ شود متصل کردن فرم صفحه تماس با ما به سی آر ام شرکت است سایت در غیر ساعات کاری و اداری شرکت شما همچنان فعال است و ای بسا یک مخاطب یا مشتری نیمه شب یا روز تعطیل به سایت مراجعه کند لذا حتما باید در صفحه تماس با ما فرم الکترونیکی برای ثبت این مشتری تعبیه نمود در جاهای مختلف وب سایت اگر مثلا مشتری ترغیب به تماس با شرکت شما می شود باید ذکر شود که در ساعات غیر اداری فرم مذکور را تکمیل کنید اتصال فرم مذکور به سی آر ام شما باعث تولید لید می شود به عبارت روشن تر مشتریان بالقوه از دست نمی روند و با ثبت شدن در سی آر ام شما امکان خدمات دهی و پیگیری تماس با ایشان وجود خواهد داشت و ارتباط موثرتری با مشتری از طریق سایت شرکت شکل خواهد گرفت بلاگ مقالات تخصصیموثرترین روش های بازاریابی امروزه شرکت‌ها بازاریابی محتواست، البته به شرط آنکه در طراحی سایت شرکتی شما، زیرساخت آن لحاظ شده باشد سایت شرکتی شما باید یک بخش بلاگ و یا مقالات داشته باشد که پذیرای انتشار منظم مطالب علمی و تخصصی در زمینه موضوعی وب سایت باشد تولید محتوای منظم بر اساس کلیدواژه‌های مورد سرچ مردم مرتبط با عرصه کاری شرکت صورت می پذیرد هدف این مقالات بیش از آنکه جذب آنی در ترغیب به خرید خدمات یا محصولات شما باشد، برندسازی و بالا رفتن دامنه اطلاعات مشتریان در حوزه کاری شماست مشتری ناخودآگاه، هرچه در حوزه کاری شما سرچ میکند، پای او به مقاله ای روی سایت شما باز می شود و با این بازدید مکرر نام شما در ذهن او می ماند و شما را متخصص می شناسد کیوآرکد و دانلوددهی کانتکتموبایل همیشه همراه مردم است حال اگر شما در طراحی سایت شرکتی خود در تماس با ما کیو آر کد کانتکت را قرار دهید مردم وقتی با دسکتاپ سایت شما را می بینند می توانند با دوربین گوشی خود تصویر کیو آر کد روی سایت را اسکن کنند تا اطلاعات تماس کانتکت شما در گوشی ایشان ثبت شود همچنان می توان با کلیک یا تپ روی آن کیو آر کد فایل کانتکت شرکت را دانلود داد که در موبایل خیلی کاربردی است افزوده شدن کانتکت عکس دار شما در گوشی مشتری که شماره های تماس ثابت شرکت شما و آدرس ایمیل و وب سایت تان هم در آن درج شده، موفقیت بزرگی است خصوصا اگر کانتکت بر اساس حدس سرچ های آتی مشتری، غنی شده باشد مشتری هر گاه با شما تماس گرفت یا شما با او تماس گرفتید یا در میل باکسش مراودات شما را با لوگوی شرکت تان خواهد دید پرسشنامه نیازسنجیوقتی شرکت شما در فروش محصول یا ارائه سرویس به مشتری احتیاج دارد اطلاعات کاملی از نیاز مشتری دریافت کند، می توانید فرم پرسشنامه نیازسنجی را در طراحی سایت شرکتی خود ببینید شما معمولا قبل از معرفی سرویس مناسب و یا محصول مقتضی سوالاتی از مشتری خود می پرسید که بهتر بتوانید نیاز او را درک کنید حال یک فرم الکترونیک چند مرحله‌ای، به نام «پرسشنامه مشاوره و نیازسنجی» را تصور کنید که همان سوالاتی را از مخاطب بپرسد ممکن است فراخور موضوع این سوالات مختصر و یا در مواردی تفصیلی باشد پاسخنامه این پرسش‌ها و جواب‌های انتخابی کاربر از بین انتخاب های چندگزینه‌ای، بدست کارشناس یا کارشناسان مشاوره شرکت که پشت سایت هستند می‌رسد ایشان اطلاعات این خریدار، شامل ایمیل و نام و نام خانوادگی و محل سکونت و را ثبت در سی آر ام شرکت خواهند کرد و مستدل، به وی سرویس یا محصول متناسب را احیانا همراه با لینک خرید آنلاین، پیشنهاد خواهند داد چت زنده با مشتریاننمونه‌ای از فیچرهای کاربردی در طراحی سایت شرکتی، چت زنده است معمولا آیکونی شناور در اسکرول وب سایت به کاربر می گوید که می تواند به صورت زنده با کارشناسان شرکت چت کند وقتی آن را کلیک کند پاپ آپی باز شده و اجازه شوع چت را به کاربر می دهد کارمند پاسخ دهنده در شرکت با تصویر پروفایل مشخص است این چت متنی یک گفتگوی زنده است و به محض تایپ و ارسال کارمند شرکت آن را در پنل مخصوص که حتی می‌تواند یک اپ روی موبایلش باشد دریافت خواهد کرد کارمند برای پاسخگویی سریع و موثر میتواند هر تعداد پاسخ از پیش آماده یا لینک را تدارک دیده باشد تا در مکالمات از آن استفاده کند کاربران از اینکه کسی زنده و پاسخگو پشت سایت نشسته حس مثبتی خواهند داشت پالس هایی از احساس مشتری از این کانال بدست صاحبان سایت و شرکت می رسد که در کانال های دیگر نمی رسد سوابق این چت ها باقی می ماند و قابل استناد است چت زنده در تبدیل مشتری بالقوه  به بالفعل هم موثر خواهد بود البته برای کارمند بی دردسر نیست

پرسش‌های متداول درباره طراحی سایت شرکتی

اگر سوالی دارید که پاسخش را اینجا مشاهده نمی‌کنید در پرسیدنش از ما راحت باشید   از کجا بفهمم داده‌ورزان، بهترین شرکت طراح وب عرصه شرکتی است؟ شماره تماس مشتریان قبلی و فعلی ما در حوزه شرکتی، در اختیار شماست تا شهادت مشتریان رضایتمند را بررسی کنید می‌توانید نمونه‌کارهای زیبا و جذاب که برای ارباب شرکت‌ها، کار کرده‌ایم را ببینید می‌توانید پکیج‌های پشتیبانی و پکیج‌های هاست را با لیست قیمت شفاف ببینید می‌توانید نظم و دیسیپلین ما را، در مراحل طراحی وب، تدوین شده و استاندارد ببینید تیم پشتیبانی پاسخگو، در دسترس و دلسوز داریم که حامی شما خواهند بود خواهید دید که چطور تا ساعتی دیگر، پروژه را دقیق می‌سنجیم و پیش‌فاکتور می‌دهیم چه ضمانتی بابت کیفیت خدمات در اختیار ارباب شرکت‌ها می‌گذارید؟ ضمانت کسب رتبه یک گوگل  چنان محتوای با کیفیتی برای سئو تولید می‌کنیم که در کلیدواژه دلخواه گزینه یک نتایج گوگل شوید ضمانت امنیت پایدار سایت  به یاری خدا زیرساخت قوی و سیستم مدیریت محتوای آپدیت و لایه‌های امنیتی بروز داریم و تا امروز یک بار هم هک نشده‌ایم ضمانت قالب گرافیکی اختصاصی جذاب  در قرارداد خود آورده‌ایم که تا مشتری تایید تم گرافیکی صفحه نخست را ندهد پروژه وارد فازهای بعدی نخواهد شد ضمانت بازگشت وجه  به کیفیت کار خود مطمئنیم اگر بنا به هر دلیل مشتری ناراضی بود کل مبلغ را به او عودت دهیم آیا طراحی سایت واقعا به رونق کسب و کار شرکت ما کمک خواهد کرد؟ هر وب سایتی به رونق کار شرکت شما کمک نمی کند اما اگر طراحی وب سایت شرکت خود را به شرکت طراح درستی بسپارید که با زیرساخت‌هایی حساب شده داشته باشد و سئوی فنی وب سایتی که تحویل می دهد قوی باشد و شما هم تولید محتوای فاخر و با کیفیتی بکنید تا در کلیدواژه‌های مرتبط به کار شرکت‌تان در صدر نتایج گوگل پیدا شوید، بله البته که چنین طراحی سایت شرکتی می‌تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند   رعایت چه نکاتی می‌تواند به تقویت و بهبود سئوی سایت شرکتی ما کمک کند؟ ای بسا کسانی که در سایت شرکتی خود تولید محتوای زیادی دارند، اما نتیجه سئویی دلخواه را نمی‌گیرند رعایت نکات زیر باعث درک بهتر از فرایند علمی سئو می‌شود اول باید مطمئن شوید سایت شرکتی شما روی بستر سی‌ام‌اس درستی بنا شده باشد اگر طراحی سایت شرکتی خود را بر اساس سیستم‌های مدیریت محتوای ایرانی استوار کرده‌اید، قبل از هرگونه تولید محتوا به نیت سئو، لاجرم باید سایت شرکتی خود را بر اساس اپن سورس‌های جهانی بازطراحی کنید تا قواعد فنی و زیرساخت مناسب سئو در وب سایت شما به درستی و وفور رعایت شده باشد وقتی مطمئن شدید تکنیکال سئو یا قواعد فنی سئو در زیرساخت سایت شما به درستی رعایت شده است نوبت به تحقیقات کلیدواژه ای می‌رسد نباید فکر کنید چون متخصص کار شرکت خود هستید، پیشاپیش می‌دانید مردم شما را چطور جستجو می‌کنند کلیدواژه‌های استخراجی از گوگل نشان خواهد داد عوام الناس موضوعات را با زبانی متفاوت از شما که متخصص هستید سرچ می‌کنند تحقیقات کلیدواژه‌ای، شما را از این کلمات کلیدی آگاه خواهد کرد و سپس این کلمات استخراج شده از گوگل را، اولویت بندی می‌کنید حال باید برای هر کلیدواژه اصلی، صفحه‌ای در سایت تدارک ببینید اگر این کلیدواژه نام کالایی از شماست، در صفحه محصول و اگر نام خدماتی از شماست صفحه سرویس و اگر نام دوره آموزشی شماست صفحه آن دوره آموزشی، باید تولید محتوای متناسب شود کلیدواژه‌های منشعب از کلید واژه اصلی، به شما در خط دهی فکری که در باب چه موضوعاتی باید پوشش محتوایی دهید کمک ویژه‌ای خواهد کرد به این ترتیب به جای نوشتن مقالات بی هدف، طوری که گویی گوگل تنها به آپدیت سایت شما اهمیت می‌دهد و نه به ارتباط موضوعی، بیشتر سعی خواهید کرد هدفمند تولید محتوا کنید و در پروسه‌ای زمانبر بین سه ماه تا شش ماه، شاهد بهبود تدریجی سئو و صدرنشینی در نتایج گوگل خواهید بود سایت شرکتی من اکنون صرفا معرفی محصول است، آیا زیرساخت فنی شما در آینده امکان فعالسازی فروشگاه اینترنتی را می دهد؟ بله این زیرساخت در سامانه سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده ما در داده ورزان هست صفحه محصول را بدون دکمه خرید برای شما کار می‌کنیم اما در آینده هر زمان خواستید کارکردهای مربوط به فروشگاه اینترنتی روی سایت شما فعال خواهد شد   انواع سایت های شرکتی چیست؟ معمولا سایت های شرکتی به صورت سایت های اطلاع رسانی پیاده سازی می شوند اما ممکن است یک سایت شرکتی هم ماهیت فروشگاه اینترنتی داشته باشد به صورت معمول در سایت های شرکتی خدمات و یا محصولات شرکت معرفی می شود و اگر شرکت ماهیت پروژه محور یا آموزش محور داشته باشد پروژه ها و دوره های آموزشی او هم در سایتش معرفی می شود   چگونگی طراحی سایت شرکتی را شرح می دهید؟ معمولا سایت های شرکتی به صورت سایت های اطلاع رسانی پیاده سازی می شوند اما ممکن است یک سایت شرکتی هم ماهیت فروشگاه اینترنتی داشته باشد به صورت معمول در سایت های شرکتی خدمات و یا محصولات شرکت معرفی می شود و اگر شرکت ماهیت پروژه محور یا آموزش محور داشته باشد پروژه ها و دوره های آموزشی او هم در سایتش معرفی می شود   نکات طراحی سایت شرکتی کدام است؟ چه نکاتی است که اگر رعایت کنیم سایت شرکتی بهتری خواهیم داشت؟پرسوناهای مخاطبین سایت و شرکت را شناسایی کنید ‌ به این فکر کنید که سایت چند دسته مخاطب دارد برای هر دسته از کاربران یک لندینگ پیج طراحی کنید و تمامی مطالب و اخبار و لینک هایی که ایشان نیاز دارند را در آن لندینگ ساماندهی کنید و جایی در بدو صفحه اول، با منویی تک سطحی یا تعدادی آیکون مخاطبی، هر دسته را ترغیب و راهنمایی به ورود به لندینگ پیج اختصاصی خود کنید عرصه های کاری شرکت خود را تفکیک کنید و هر یک را در صفحه ای توضیح دهید اگر سایت شما تک‌ساحتی نیست و در عرصه های گوناگونی فعالیت دارد حتما در هوم پیج سایت شرکت بنرها یا آیکون‌های گرافیکی به معرفی و تیتر بندی هر رسته از فعالیت اختصاص دهید و به صفحه داخلی که آن فعالیت را کامل تر شرح داده‌اید لینک کنید فرم برای برقراری ارتباط کاربران در غیر ساعات کاری شرکت منظور کنید همیشه کاربران در طول ساعات کاری بازدیدکننده سایت شما نیستند و گاه پیش می آید نیمه شب یا روزهای تعطیل سایت شرکت شما را ویزیت می‌کنند یک فرم ارتباط با ما که ثبت اولیه ای از ایشان انجام میدهد و به شما ایمیل می زند و به ایشان قول پیگیری می دهد در سایت شرکت خود تعبیه کنید شماره‌های تلفن شرکت را قابل شماره گیری کنید مردم در ۶۰ تا ۷۰ درصد اوقات از طریق موبایل و تبلت سایت شرکت را می‌بینند و اگر شماره‌ها به صورت لینک قابل دیال باشد همانجا می توانند کلیک کرده شماره شما را بگیرند اگر مراجعات حضوری دارید نقشه گوگل و امکان مسیریابی به شرکت را کار کنید در صورتی که کسب و کار شرکت شما مراجعه‌محور است در صفحه تماس با ما کروکی لوکیشن شرکت خود روی نقشه گوگل و دکمه مسیریابی گوگل مپ و ویز را کار کنید به افراد در آمدن سر راست به شرکت شما کمک شایانی خواهد کرد اگر تماس محور هستید افرادی که تماس ها را پاسخ می دهند روی سایت شرکت معرفی کنید اگر مدل کسب و کار شرکت شما چنان است که مردم با شما تماس تلفنی می‌گیرند و افراد مشخصی این تماس‌ها را در شرکت شما پاسخ می‌دهند، ایشان را با عکس و اسم و سمت و شماره داخلی، روی سایت مثلا در صفحه تماس با ما معرفی کنید حس خوبی به مخاطب می‌دهد که ببیند با چه کسی در حال گفتگو است بهترین روش تولید محتوا برای سایت شرکتی چیست؟ باید سعی کنید به کاربران تان نشان دهید که واقعا در حوزه کاری خود متخصص هستید و اطلاعات بیشتر و کاملتر و جامعتری می‌توانید در اختیار مخاطبین و مشتریان خود قرار دهید رسالت جهانی گوگل این است که بهترین و کاملترین نتیجه را برای کاربر سرچ کننده خود سرو کند و او کار خود را خیلی خوب بلد است رعایت نکات زیر باعث تولید محتوای با کیفیت بیشتر در طراحی سایت شرکتی شما می‌شود محتوای کاملی در حین انجام پروژه ساخت سایت برای شرکت در اختیار تیم طراح قرار دهید تا ذهنیت کاملی نسبت به استطاعت تولید محتوای شما پیدا کنند و بر آن اساس صفحات را طراحی نمایند  خود را پشت غرفه نمایشگاهی در صنعت کاری شرکت خود تصور کنید که یک مشتری آمده و درباره یکی از محصولات یا خدمات شما سوال می‌پرسد معمولا او چه می‌پرسد و شما چه جواب هایی می دهید؟ این همان محتوایی است که باید در صفحه آن محصول یا سرویس قرار گیرد البته یک شکل قرار گیری چنین محتوایی پرسش و پاسخ است اما شکل‌های دیگری هم دارد از فکر برون سپاری تولید محتوا بیرون بیایید و باور کنید کسی نمی‌تواند همزمان در ده هزار رشته مختلف تولید محتوای تخصصی کند بلکه این شما هستید که می‌توانید با توجه به سابقه کاری‌تان در عرصه کاری خود تولید محتوای کیفی داشته باشید بسیاری انواع تولید محتوا، تنها درون تشکیلاتی شرکت، امکان تولید دارند مانند داستان موفقیت مشتریان یا رضایت مندی و شهادت مشتریان و یا درس هایی که از هر پروژه آموختیم و یا تجارب کاری و مصاحبه با همکاران و عکسبرداری از پرسنل  تازه وارد و چطور می‌توان به یک سایت شرکتی حرفه‌ای رسید؟ یک سایت شرکتی را زمانی می‌شود حرفه‌ای نامید که توسط یک شرکت طراح وب حرفه‌ای، متخصص در طراحی سایت شرکتی، طراحی شده باشد  قالب گرافیکی و دیزاین تم سایت شرکتی، کاملا متناسب با موضوع کار شرکت و طیف مخاطبین و نوع محصولات و خدمات طراحی شده باشد هر آنچه مشتری لازم است درباره محصولات یا خدمات شما بداند را حداکثری در صفحه معرفی آن محصول یا سرویس، پوشش محتوایی دهید گویی می‌خواهید کاری کنید که مردم پاسخ همه سوالات خود را آنلاین بگیرند البته قطعا منظور از تولید محتوای حداکثری، گزافه گویی و یاوه سرایی نیست یک سایت شرکتی حرفه‌ای سایتی است که با فکر و خلاقیت سعی کرده باشد محتوای جامع را در قالبی مختصر و مفید و گویا ارائه کند صرفا متنی نباشد از عکس و نمودار و ویدیو و انیمیشن بهره بگیرد و به زمان و وقت کاربران احترام بگذارد به کنش نهایی کاربر با سایت اندیشیده باشید گیرم که کاربر آمد و به صفحه دلخواه هم رسید، خوب وقتی متقاعد به استفاده از خدمات و محصولات ما شد باید چه کند؟ آیا باید تماس تلفنی بگیرد؟ آیا باید یک فرم آنلاین را تکمیل کند؟ آیا باید چیزی دانلود کند؟ چیزی بخرد؟ باید در طراحی سایت شرکتی کاری کنید که این کنش نهایی برای کاربر مشخص و در دسترس باشد آيا اطلاعات خاصی نظیر شماره حساب‌های شرکت، مشخصات پرسنل شرکت را روی سایت بگذاریم؟ اگر اطلاعاتی برای کاربران مفید است و هیچ تالی فاسدی در انتشار شفاف آن نیست چرا که نه؟ بله بگذارید و واقعا یکی از رسالت های طراحی سایت شرکتی که کاستن از تماس های تلفنی و ارائه حداکثری اطلاعات آنلاین است را برآورده کنید اما در مواردی که ممکن است سوء استفاده ای از اطلاعات قابل تصور باشد می توانید به کل از انتشار اطلاعات روی سایت منصرف شوید اما کار دیگری که می شود کرد این است که آن اطلاعات را در صفحاتی از سایت خود بگذارید لیکن دسترسی به آن صفحات را برای موتورهای جستجو و گوگل خاموش کنید تا گوگل آن صفحات را کش نکند و در نتایج گوگل پیدا نشود و جایی از سایت یا منوها هم به آن صفحه لینک ندهید اما این صفحه در ایمیلی برای یک مشتری مشخص که نیاز به دانستن آن دارد توسط شما قابل لینکدهی و دسترس هست چطور می توانم نمایندگان فروش شرکت را در سایت پوشش دهم؟ در باب نمایندگان فروش چند حالت پیاده سازی قابل تصور است اول اینکه شما در طراحی سایت شرکتی خود صفحه یا صفحاتی را به صرفا به معرفی ایشان و اطلاعات تماس و لوکیشن جغرافیایی روی نقشه گوگل اختصاص دهید تا کاربران بتوانند نزدیک ترین نماینده به محل سکونت خود را پیدا کنند دوم آنکه به نمایندگان فروش زیرسایتی یا ساب دامنه ای تحت سایت خود ارائه دهید که دارای امکاناتی برای معرفی و اطلاع رسانی آن نماینده باشد که نام کاربری و کلمه عبور برای مدیریت ساب دامنه در اختیار هر نماینده قرار گیرد سوم آنکه به نماینده نام کاربری و کلمه عبوری بدهید که وقتی نماینده با آن اکانت کاربری در سایت شما لاگین باشد، بتواند خریدهای خود را با قیمتی متفاوت از خرده فروشی سفارش دهد چهارم اینکه فرم های الکترونیکی برای انواع مراودات نماینده با شرکت را بسازید و فرایندهای فیمابین را آنلاین و الکترونیکی کنید امکان ارائه خدمات و عرضه محصولات من به شهرستان مشخصی محدود است، آیا باید سئوی خاصی داشته باشم؟ بله سوال خیلی خوبی پرسیدید سئوی سایت شرکتی شما با سئوی شرکتی که به کل کشور سرویس می دهد متفاوت خواهد بود اصطلاحا سئوی سایت شما را لوکال سئو یا سئوی محلی میگویند ابتدا شما در تحقیقات کلیدواژه ای که سرچ های پرتکرار مردم از گوگل استخراج می شود، باید صرفا کلیدواژه هایی را نگه دارید که مقید به نام شهر شماست مثلا «طراحی سایت شرکتی» را دور بریزید و «طراحی سایت شرکتی مشهد» را نگهدارید سپس در تولید محتوای صفحات متناظر هر کلید واژه، باید علاوه بر پوشش محتوایی موضوع کاری خود روی شهر مذکور هم پوشش محتوایی دهید در صفحه خود آدرسی از مکان خود در آن شهر و لوکیشن نقشه گوگل آن منطقه و شماره تلفنی از آن منطقه را به دست دهید رقابت سئو در کسب رتبه بالاتر در سرچ کلیدواژه «طراحی سایت شرکتی مشهد» قطعا بسیار آسانتر و کم هزینه تر از «طراحی سایت شرکتی» خواهد بود و بالا بودن در «طراحی سایت شرکتی» وقتی شما تنها توان ارائه و فروش به مشهد را داشته باشید، فقط زحمت بیهوده تولید خواهد کرد آیا سایت شرکتی من می تواند در زمینه استخدام نیروی انسانی هم ایفای نقشی داشته باشد؟ بله کارکردهایی مختلفی از بحث استخدام را می توان در طراحی سایت شرکتی پیاده کرد طراحی صفحاتی در سایت که به معرفی شرکت شما و فضای کاری و مزایای شغلی و فرهنگ سازمانی می پردازد تا نیروی انسانی را به استخدام ترغیب کند طراحی صفحاتی که شما بتوانید جایگاه های شغلی که در آن نیازمند نیروی انسانی هستید را معرفی کنید و تخصص ها و سوابق لازم را برشمرید این صفحات در صورتی که محتوای کاملی داشته باشند میتوانند در سئوی کلیدواژه های مورد سرچ کارجویان رتبه بگیرند و به صورت ارگانیک تبلیغی دائمی برای جذب نیروی انسانی شرکت شما باشند  طراحی فرم های الکترونیک برای درخواست بررسی رزومه کارجویان طراحی فرم های ویزاردی چند مرحله ای که نقش آزمون ورودی را بازی کنند طراحی سایت شرکت های بزرگ چه تفاوتی با طراحی سایت یک شرکت کوچک دارد؟ طراحی سایت یک شرکت بزرگ می تواند تفاوت های زیادی با طراحی سایت برای یک شرکت کوچک یا متوسط داشته باشد یک شرکت بزرگ ممکن است تعداد زیادی شرکت زیرمجموعه، شعب و نمایندگی و دفاتر استانی داشته باشد که برای هر یک از آنها زیر سایت به صورت ساب دامنه یا حتی سایت مستقل بخواهد  یک شرکت بزرگ ممکن است فقط برای روابط عمومی اش یک سایت خبری، برای فروش محصولاتش یک فروشگاه اینترنتی و برای اطلاع رسانی های علمی اش بلاگ علمی لازم داشته باشد سایت یک شرکت بزرگ و نامدار و صاحب ثروت به مراتب بیشتر از سایت یک شرکت کوچک در معرض تهدیدات امنیتی و حملات هک و تلاش های نفوذ گرایانه و خرابکارانه خواهد بود سایت یک شرکت بزرگ به لحاظ حجم بازدید، حجم محتوا و تحمل بار ممکن است سرویس هاستینگ به مراتب قوی تری لازم داشته باشد  نهایتا سایت یک شرکت بزرگ فیچرها و امکانات کاملتری نسبت به سایت یک شرکت متوسط یا کوچک خواهد داشت طراحی سایت چطور می تواند به برندسازی شما کمک کند؟ اگر شرکت طراح وب و شما به عنوان بهره بردار هدف برندسازی را در سایت خود مدنظر داشته باشید، می توانید در طراحی سایت شرکتی خود سایتی پویا و خلاق برای شرکت خود بسازید که کاربر در مواجهه اول با آن، متوجه کمال محوری، ایده آل نگری، تلاش گری و کیفیت بالای خدمات و محصولات شما شود سعی کنید سرچ های مختلف مردم در گوگل با کلیدواژه های مرتبط با حوزه کاری شرکت شما، به پیدا شدن صفحه ای از سایت شما در صدر نتایج منتهی شود تا کاربر دائما نام شما به چشمم بیاید و با موضوعات مختلف آن حوزه کاری از نگاه شرکت شما آشنا و تغذیه محتوایی شود راه های مختلفی برای شنیدن صدای مشتری خصوصا گلایه ها و اعتراضات و شکایات در سایت خود تعبیه کنید و به موارد رسیده از جانب مردم اهمیت دهید و تا حل مشکل و پیگیری کامل آن از کار ننشینید این مردم داری و صبوری و رواداری مهمترین اصل در ساختن بلندمدت یک نام برند معتبر و پایدار است سعی در تولید محتوای با کیفیت کنید کامل و جامع بنویسید فکر شده و منطقی بدون اشتباهات املایی و انشایی اگر واقعا به دنبال برند شدن هستید در طراحی قالب سایت شرکتی بایست چه نکاتی را لحاظ کنیم؟ قالب سایت شرکتی برای اینکه کاربردی و مفید فایده واقع شود می بایست معرفی درست و جامعی از محصولات یا خدمات شرکت اتفاق بیفتد واقعا فکر شود که مشتری به چه اطلاعاتی درباره این نوع محصول یا این تیپ سرویس احتیاج دارد و آن اطلاعات به درستی به ایشان نمایش داده شود سعی شود از عکس و ویدیو که امروزه نقش بسیار موثرتر و پررنگ تری نسبت به گذشته دارند بیشتر و بهتر استفاده شود یک ویدیو بک گراند، یک تیزر ویدیویی یا انیمیشن در صفحه اول که در زمانی کوتاه دیدی کلی و جامع به مخاطب بدهد کاملا موثر است رنگ بندی سازمانی شرکت در آن رعایت شود سایت شرکت در رنگ بندی از اصول روانشناسی رنگ ها بهره ببرد خوانایی متون و تایپو گرافی و انتخاب فونت مناسب مطابق با طیف مخاطبین و عرصه موضوعی سایت باید لحاظ شود یا فراخوان عمل سایت مشخص و به راحتی در دسترس باشد یعنی اگر قرار است مخاطبین نهایتا به شرکت زنگ بزنند شماره ها