مهران محمدی امین

نتایج مرتبط با جستجوی شما :

طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی داده‌ورزان

طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی داده‌ورزان طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی داده‌ورزان منتخب جشنواره تم اختصاصی پشتیبانی تلفنی سئو افزایش فروش، قیمت و نمونه طراحی وب سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی ✓شادی ما در گرو لبخند شما طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی صفحه نخست طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی داده ورزان داده ورزان مجازی پارسیان شرکت داده ورزان مجازی پارسیان شرکت داده ورزان مجازی پارسیان رد کردن و رفتن به محتوا طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی

منتخب جشنواره تم اختصاصی پشتیبانی تلفنی سئو افزایش فروش، قیمت و نمونه طراحی وب سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی ✓شادی ما در گرو لبخند شما

با ما تماس بگیرید پیشرفت حوزه آی تی و رسوخ اینترنت به لایه‌های گوناگون زندگی بشر، کار را به جایی رسانده است، که اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید و تا بحال اقدام به تاسیس شعبه آنلاین فروشگاه خود ننموده‌اید، احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور، در پایداری کسب و کارتان با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهید شد در واقع، امروزه داشتن وب‌سایت برای یک فروشگاه‌، از یک فرصت، یا به تعبیر دیگر، یک گزینه اختیاری، به یک ضرورت مهم، مبدل شده است شرایط حال، با آن دورانی که دیجیکالا و سایر آنلاین شاپ‌های نامدار فعلی، به دنبال متقاعد‌سازی مردم، برای خرید کالا‌های مورد نیاز از اینترنت بودند، به کلی فرق کرده است در زمانه کنونی، بدنه اقتصاد جامعه، که بخش غالب آن را، متولدین دهه‌های و تشکیل داده‌اند، به خرید اینترنتی اقبال نشان داده‌اند و در میان افراد جوان و میانسال عصر حاضر، کمتر کسی را می‌توان یافت که تا به حال، یک‌بار هم، خرید کالا از فضای وب را، تجربه نکرده باشد طراحی و ساخت سایت فروشگاهی، نسبت به فروش کالا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، حائز مزایای بسیاری است مهم‌ترین مزیتی که می‌توان عنوان کرد، استقلال وب‌سایت است الگوریتم‌ها و سیاست‌های شبکه‌های اجتماعی، در بازه‌های زمانی مختلف، متغیر است، و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای کسب و کار آنلاین شما باشد به عنوان مثال شرایطی را درنظر بگیرید که اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری، به هر دلیل تصمیم بگیرد به فعالیت خود خاتمه دهد و یا دسترسی آن بر روی مشتریان احتمالی شما قطع شود این اتفاق تمام زحمات و فعالیت‌های شما در آن پلتفرم را نابود خواهد کرد مزیت دیگر سایت فروشگاهی این است که در آن محصولات شما با تصاویر، ویدئو و توضیحات جامع، به همراه دسته‌بندی ارائه خواهند شد جستجو در میان محصولات یک سایت فروشگاهی، به سادگی قابل انجام است همچنین به دلیل چارچوب‌های قانونی که برای ثبت دامنه وجود دارد و نماد اعتماد، جلب اعتماد مشتریان، در این بستر، به مراتب آسان‌تر خواهد بود باید توجه داشته باشید که مدیریت و گرداندن یک سایت فروشگاهی، امری است که برنامه‌ریزی و تلاش مستمر و مداوم می‌طلبد و نیازمند تحلیل و طراحی سیستم فروشگاه اینترنتی است این‌گونه نیست که شما صرفا با داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی، بتوانید به فروش بالا و درآمد‌های آنچنانی برسید وب‌سایت فروشگاهی در ابتدای کار، مانند مغازه‌ای است که در جایی که هیچ جاده‌ای به آن ختم نمی‌شود بنا شده است و آنچه که به رونق آن منجر می‌شود، میزان بازدید و ترافیک ورودی است که این مهم، جز با انجام فرایند سئو، که شامل تولید محتوای غنی و هدفمند و ارائه تصاویر حرفه‌ای و با کیفیت است، حاصل نخواهد شد به این صورت که محتوای تولیدی شما توسط موتور‌های جستجو بررسی و رتبه‌بندی می‌شود و در معرض بازدید مشتریان احتمالی شما قرار می‌گیرند ضمن اینکه قبل از اقدام به طراحی سایت فروشگاهی، باید از خود سوال کنید، که مزیت رقابتی شما با غولی همچون دیجی کالا در چیست؟ چرا مشتری باید از خرید در سایت دیجی‌کالا صرف نظر نماید و خرید خود را از سایت شما انجام دهد؟ در صورتی که توجیه این موضوع برای شما منطقی بنظر رسید، آنگاه می‌توانید بر تصمیم خود، مبنی بر راه‌اندازی سایت فروشگاهی باقی بمانید ما در شرکت داده‌ورزان، تصمیم گرفته‌ایم که با بهره‌مندی از زبده‌ترین برنامه‌نویسان و گرافیست‌های کشور، چنان ساخت فروشگاه اینترنتی پرتال را انجام دهیم که تجربه‌ای متفاوت از خرید اینترنتی را برای مشتریان‌تان رقم بزند لذا اگر شما در پی ارائه کالاهای سودمند و با کیفیت، در فضای آنلاین هستید و هدف‌تان ساده‌سازی پروسه خرید و رفاه حال مردم است، ما با سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و همکاری با برند‌های مطرح کشور، آماده‌ایم تا با طراحی یک سایت فروشگاهی چشم‌نواز، سریع و کارآمد، در احقاق این هدف ارزشمند شما، سهیم باشیم پشتیبانی پاسخگو و مسئولیت‌پذیرمتخصصین مجرب و در دسترس پشتیبانی، پاسخ‌دهی تلفن و تیکت شما و حل مشکل فنی در کمتر از ۱۵ دقیقه تلاش برای رتبه یک نتایج گوگلسئو مبتنی بر تولید محتوای فاخر و دست اول، برای رتبه برتر و پایدار شما در موثرترین کلیدواژه‌های کاری طراحی گرافیک تم اختصاصیدیزاین تم جذاب فول ریسپانسیو از صفر، کاملا متناسب با نیاز و دلخواه شما به صورت زیبا، خلاقانه و یونیک  چرا طراحی سایتنمونه‌کارهالیست قیمتتماس با ما

نمونه طراحی سایت فروشگاهی کار شده توسط شرکت داده‌ورزان

طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت کفش ملی طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت آروین سگال پارس طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه ابزار فرشید طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی همیارفون طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت پارسیان تجارت شرق طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت شرکت تک سیستم طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت ارگ سیستم آپادانا طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی باربر شاپ طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت نوین ایده ال طب ایرانیان طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه لوازم جانبی موبایل یونیک طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه دیدنیها الکترونیک طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه پوشاک بچه گانه پانچو ترکیه مازو طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت لوستر عالیجناب طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت الکتروسیگما طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت آکام تجارت رادین طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه عطر و ادکلن درامیس طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه شهر عینک پزشکپور طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مارک یاب

جذاب‌ترین،‌ زیباترین و بهترین نمونه های طراحی سایت شرکت داده‌ورزان

گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی داده‌ورزان در اجرای پروژه‌های زیبا، مدرن و متفاوت برای برندهای مطرح و صاحب نام کشور طراحی سایت برند کفش ملی طراحی سایت صنایع غذایی یک و یک طراحی سایت صنایع غذایی دلوسه طراحی سایت شرکت مدیکام طراحی سایت موزه پردیس مغز

لوگو مشتریان نام‌آشنایی که به داده‌ورزان اعتماد کرده‌اند

این فهرست اهم برندهایی است که در طول فعالیت ساله داده‌ورزان، به ما اعتماد کرده‌اند اما برای زدن لینک و مشاهده، به بخش نمونه‌کارها مراجعه فرمایید دانشگاه صنعتی شریف بیمارستان شفا ایران‌خودرو یک و یک کفش ملی بوش در ایران مجتمع فولاد مبارکه اویلا پخش عقاب گلبافت دوو الکترونیک پالایش گاز فجر جماگر ما بودیم،آنگاه می‌توانیم باشیم

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی

نرخ هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و قيمت طراحي سايت فروشگاهي و ساخت فروشگاه اینترنتیقیمت از تا تومان بازه زمانی انجام پروژه از تا روز مشاهده جزئیات قیمت

کارکردهای جالبی که بهترین سایت‌های فروشگاهی دنیا دارند

اما جای آن‌ها در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی داخلی خالی است تسهیلات خرید آنلاین هدیه فروشگاه اینترنتی آمازون به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه ای را به هدیه دادن به هرکس اختصاص داده است در این صفحه ابتدا پرسیده به چه کسی می خواهید هدیه دهید؟ و سپس با تصاویری از انسان ها این دسته بندی ها را آورده است مردان، زنان، نوجوانان، کودکان تا ساله، کودکان تا ساله، نوباوگان در ادامه با عنوان هدایایی برای هرکس فهرستی از محصولاتی که بیشترین میزان خرید به عنوان هدیه داشته‌اند را فهرست کرده است اگر کاربر مثلا دسته زنان را کلیک کند به صفحه دسته هدایای زنان هدایت می شود که در آن صفحه با تگ هایی فهرست شده است که اجازه میدهد سرچ خاص تر شود کاربر میتواند هر زمان خواست با زدن علامت فلش، محدوده سنی و یا جنسیت را برای جستجوی هدایا اصلاح کند   نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی آمازون در کشور آمریکا نمایش درجه از محصول فروشگاه اینترنتی تگ هویر یک کمپانی سویسی است که به طراحی، تولید و بازاریابی ساعت و وسایل جانبی مد اقدام می‌کند، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحه معرفی محصول  تصاویر درجه و متحرک از زوایای مختلف محصول قرار داده است که با کلیک روی ایکون درگ تصویر به صورت درجه چرخش پیدا می‌کند  چندین تصویر از ابعاد و جزئیات این محصول قرار داده شده است که با کلیک روی هر کدام از تصاویر نمایش داده می‌شود  کمی پایینتر مشخصات فنی این محصول در یک نوار کشویی آمده است که با کلیک روی آن، باز شده و جزئیات کاملی راجع به این محصول می‌دهد  همچنین یک ویدیو کامل و حرفه‌ای از این محصول تهیه شده است که نشان‌دهنده‌ی کیفیت و حرفه‌ای بودن این کمپانی می‌باشد   نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی تگ هویر یک کمپانی سویسی جستجوی پیشرفته محصولات فروشگاه اینترنتی والمارت به عنوان برندی جهانی در فروشگاه های زنجیره ای در کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحات محصولات، در سایدبار سمت چپ امکان سرچ و فیلتر را فراهم آورده است کاربر می تواند از سایدبار سمت چپ محصولات را طوری فیلتر کند که فقط شلوارها را ببیند و یا فقط تیشرت ها را یا طوری فیلتر کند که فقط محصولات ایکس لارج را ببیند و یا فقط محصولاتی به رنگ آبی را ببیند و یا  محدوده قیمتی کالاهای مورد نظرش را مشخص کند  با زدن هر آیتمی یا تغییر هر گزینه ای در فیلترها آدرس صفحه اصلاح می شود و صفحه رفرش می شود اصلاح شدن آدرس صفحه این امکان را فراهم می آورد که بتوان نتایج آن سرچ خاص را از طریق اشتراک گذاری لینک صفحه با دوستان به اشتراک گذاشت البته این داستان نتایج مثبت سئویی هم دارد  نهایتا می توان نتایج حاصله را بر اساس بیشترین فروش، جدیدترین محصولات و آیتم هایی دیگر سورت کرد نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی والمارت در کشور آمریکا فروش محصولات شما در فروشگاه فروشگاه اینترنتی اتسی به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه ای را به ترغیب مردم به فروش محصولات شما در فروشگاه ما اختصاص داده است صفحه با این پیام شروع می شود که میلیون‌ها خریدار در این فروشگاه آنلاین منتظر دیدن محصولات شما هستند  سپس سه ارزش اصلی که این فروشگاه برای فروشندگان ایجاد کرده است را ذکر کرده است پورسانت اندکی که روی هر فروش می گیرد، ابزارهای قدرتمندی که فراهم آورده است و پشتیبانی و آموزشی که در اختیار فروشندگان میگذارد سپس لیست قیمت ها را آورده و سه پکیج استاندارد، پلاس و پرمیوم را پیشنهاد داده است  صفحه با داستان موفقیت کسانی که محصولات خود را در ایتسی فروخته‌اند و جواب گرفته‌اند خاتمه می‌یابد   نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی اتسی در کشور آمریکا ارائه کارت الکترونیکی خرید فروشگاه اینترنتی تارگت به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه ای را به معرفی کارت های هدیه خود اختصاص داده است کارت های خرید، کارت‌هایی هستند که شما با مبلغی می خرید و سپس می‌توانید با کد آن از فروشگاه خرید کنید  این کارت ها که با ظاهر گرافیکی و رنگ بندی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت درست شده‌اند به خریداران اجازه میدهد علاوه بر خرید حضوری ،در فروشگاه آنلاین هم از همین کارت برای پرداخت خریدش استفاده کند  مزایای داشتن این کارت را برای دارنده توضیح داده و هر یک را با آیکونی زیبا شرح کرده است  در انتها دو نوع کارت خرید را شرح داده و ویژگی‌های هر کدام را برشمرده است کارکردی جالب در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی تارگت در کشور آمریکا منوی سلسله مراتبی کارآمد فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، از منوبندی جالبی استفاده کرده است در این روش منو بندی آیتم های اصلی منو که تعدادشان از مورد تجاوز نمی کند را با آیکون در سایدبار سمت چپ سایت فهرست کرده است  با هاور ماوس کاربر سطح دو و سه منوی سلسله مراتبی باز می شود و به علاوه اسامی برترین برندها آن دسته در سمت راست منوی باز شونده نمایش داده می شود  زیر باکس سرچ، تعدادی عنوان که این روزها بیشترین میزان سرچ را داشته اند می آورد در ادامه اگر کاربر شروع به پیمایش صفحه اول کرد تا پرفروش ترین و یا جدیدترین محصولات فروشگاه را ببیند با اسکرول بی پایان مواجه می شود   نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس در کشور آمریکا دسترسی پذیری فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی کاستکو به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه ای را به دسترس پذیری اختصاص داده است در این صفحه شرح داده است که چطور تمام تلاششان را کرده اند تا سایت فروش اینترنتی روی تمامی پلتفرم ها و دیوایس ها قابل دسترس باشد چطور امکان دسترس پذیری به بخش های مختلف سایت فقط از طریق کیبورد را محقق ساخته اند  اما با این توصیف از کاربران خواسته اگر جایی در سایت با مشکلی مواجه اند، لطفا با این شماره تماس بگیرید و یا با این سرویس چت متنی زنده، با ما حرف بزنید این حلقه بازخورد ظرف مدت کوتاهی باعث کشف و حل مشکلات سایت می شود   نمونه فروشگاه اینترنتی کاستکو در کشور آمریکا عکس خریداران با محصول ما فروشگاه اینترنتی کوهلز به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحه معرفی محصول  علاوه بر به دست دادن زوم روی تصویر کالا و تعویض عکس محصول هنگام تغییر رنگ دلخواه، امکان اشتراک گذاری تصاویر کاربران در شبکه های اجتماعی با این محصولات را بدست داده است به عبارتی کاربران می‌توانند با هشتگ خاصی تصاویر یا ویدیوهایی از خود در توییتر، یوتیوب یا اینستاگرام، به اشتراک بگذارند و این تصاویر و ویدیوها درست زیر همان محصول در صفحه محصول در سایت فروشگاهی نمایش یابد  خواندن توصیفات مردم، دیدن مردم با همین محصول، و مشاهده ویدیوها یا تصاویر خوشحالی آنها از خرید چنین محصولی، فوق‌العاده در جذب خریداران جدید موثر است  البته برای بکارگیری چنین کاربردی در سایت‌های فروشگاهی ایرانی باید محدودیت‌های فرهنگی و قانونی را هم لحاظ نمود   نمونه وب‌ سایت فروشگاه اینترنتی کوهلز در کشور آمریکا نمایش خلاصه و پاپ آپ سریع فروشگاه اینترنتی ویش به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، محصولاتش را در قالب آیتم های مربعی فهرست کرده است در هر مربع میزان تخفیف را در سمت چپ بالای مربع آورده است مبلغ را آورده است و روی مبلغ اصلی آن خط کشیده است  تعداد کسانی که این محصول را خریده اند را آورده است در مورد بعضی عبارت را به معنی تبلیغ آورده است  نظرات و کامنت های مردم روی این محصول را آورده است و ستاره های امتیاز داده شده را هم آورده است  در صفحه از اسکرول بی پایان استفاده شده است و هرچه کاربر به پایین اسکرول کند باز هم آیتم‌های جدید لود می شود   نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی ویش در کشور آمریکا یافتن نزدیکترین شعبه جغرافیایی فروشگاه اینترنتی سیرز به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه‌ای را به مکانیابی فروشگاه‌های فیزیکی اختصاص داده است در مواردی که فروشگاه اینترنتی دارای شعب فراوانی است امکانی باید در سایت داده شود که مردم بتوانند نزدیکترین شعبه فروشگاهی خود را بیابند  اگر عبارت در باکس شهر این سرچ زده شود تمامی شعب فروشگاه‌های سیرز روی نقشه گوگل روشن می‌شود  لذا میتواند پراکندگی جغرافیایی شعب و دفاتر فروشگاهی را در یک منظر به مخاطب نشان دهد  در نهایت از هر شعبه آدرس شعبه و اطلاعات تماس و ساعات کار آن شعبه نمایش می‌یابد نمونه وبسایت فروشگاه اینترنتی سیرز در کشور آمریکا هدیه داده‌ورزان به شماسند نیازسنجی تخصصی پروژه‌های طراحی سایت فروشگاهی دانلود کنید

ایده‌های جالبی که می‌توان در طراحی سایت فروشگاهی به کار بست

ایده‌هایی خلاقانه که می‌توانند علاوه بر افزودن جذابیت بصری و خاص کردن دیزاین، در معرفی بهتر فروشگاه، کاربردی و موثر واقع شوند تخفیف بر اساس تعداد خرید و مبلغصاحب فروشگاه، گاه برای جذب مشتری، گاه برای رد کردن بعضی کالاهای خود و گاه برای رقابت با رقبا، دست به تخفیف دادن می زند لازم است در ساخت فروشگاه های اینترنتی مکانیزم تخفیف دهی دیده شود مدیر سایت خواهد توانست تخفیفاتی را بر اساس میزان خرید، مبلغ سرجمع خرید مشتری از سایت تا امروز، یا تعداد اقلام خرید در هر سفارش و یا سرجمع مبلغ سفارش منظور کند مدیر سایت خواهد توانست تخفیفی را صرفا روی کالای مشخصی درج کند مدیر سایت خواهد توانست تخفیفی را صرفا روی دسته مشخصی از کالا درج یا اعمال کند مدیر سایت خواهد توانست کاربران و مشتریان و خریداران را طبقه بندی کرده به دسته ای تخفیفی را بدهد آپدیت دسته‌ای قیمت‌ محصولاتیکی از مشکلات شایع در کشور ما در پروژه‌های طراحی سایت فروشگاهی، تغییرات سریع قیمت‌هاست آپدیت یکی یکی قیمت محصولات زمانگیر است یکی از راه‌حل ها وابسته کردن قیمت کالا روی سایت به نرخ دلار است به این صورت، که گرچه مردم قیمت ها را روی سایت به تومان می‌بینند اما در واقع قیمت‌ها توسط ادمین به دلار وارد شده است و اگر ادمین از یکجا نرخ امروز دلار به تومان را تغییر داد، همه قیمت ها متناسب تغییر خواهند کرد روش دیگر، آپدیت دسته‌ای قیمت‌هاست معمولا شرکت های تولید و یا فروش کالا، سامانه های نرم افزاری حسابداری و انبارداری دارند که اسامی کالاها و قیمت روز، در آنها وارد شده است می‌توان خروجی آن نرم افزارها را در قالب یک فایل اکسل، گرفت و در سایت ایمپورت کرد تا قیمتها یکجا آپدیت شود جستجوی تخصصی و فیلتر پارامتریاگر تعداد محصولات و تنوع اقلام کالا در یک شاپ آنلاین بالا باشد، لازم است حتما در طراحی سایت فروشگاهی، پیاده سازی سرچ و فیلتر پارامتریک لحاظ شود منوی سلسله مراتبی چند سطحی که اجازه دسته‌بندی‌های متنوع روی کالا را بدهد به کاهش کلیک‌های کاربر کمک می‌کند امکان سرچ تخصصی کالا که در یک باکس جستجو مجهز به موتور جستجوی قوی پیشنهاد دهنده، کاربر بتواند نام کالای مورد نظر خود را تایپ کند و در اسرع وقت به کالای مذکور برسد فیلتر پارامتریک که بتوان دسته مشخصی از کالا را بر اساس پارامترهایی از ویژگی های آن محصول مثل رنگ یا ظرفیت یا اندازه یا رنج قیمت فیلتر و جستجو کرد اینکه بتوان فیلترها را بر اساس دسته کالا مدیریت نمود به نحوی که هر دسته از کالا، فیلترهای مخصوص به خودش را داشته باشد و ادمین بتواند این فیلترها را کم و زیاد کند عمده‌فروشی و فرم سفارشگیری یکجایکی دیگر از چالش‌های پروژه‌های طراحی سایت فروشگاهی، مربوط به کسب و کارهایی است که فروش عمده دارند و مثلا می‌خواهند به نمایندگان فروش خود امکان خرید عمده را بدهند در اینگونه موارد خرید به روش معمول که نماینده فروش بخواهد مانند مشتریان عادی خرده فروشی، در وب سایت فروشگاهی بگردد و یکی یکی کالاها را به سبد خرید خود اضافه کند حوصله سر بر و زمان گیر و غیر کاربردی است در عوض تعبیه یک فرم الکترونیک که بتوان در اسرع وقت با وارد کردن کد کالا یا سرنام آن در باکس جستجوی در هر ردیف سریع کالای دلخواه را پیدا کرد و سپس خریدار عمده، تعدادی که از آن می خواهد را جلوی آن وارد کند و به همین ترتیب بتواند در سریع ترین زمان و با کمترین کلیک ردیف های دیگر را تکمیل کند و سابمیت کند، می تواند تبدیل به فرم سفارش گیری از یکجا و یا یک سابمیت شود محاسبه دقیق هزینه حمل و نقلیکی از چالش های طراحی سایت فروشگاهی، محاسبه دقیق و منطقی هزینه حمل و نقل و ارسال کالاست که قبل از نهایی کردن پرداخت اینترنتی، به مبلغ کل افزوده شود امکان پارامتریک کردن محاسبه هزینه حمل و نقل بر اساس مقصد انتخابی مشتری که ادمین قبلا در جدولی مشخص کرده باشد کدام شهر امکان ارسال داریم کدام شهر نداریم و هر شهر یا منطقه از کشور با چه هزینه ای امکان پارامتریک کردن محاسبه هزینه حمل و نقل بر اساس اندازه و ابعاد کالا و یا وزن آن امکان پارامتریک کردن محاسبه هزینه حمل و نقل بر اساس تعداد خرید یکجا که مثلا سبدهای خرید شامل بالای بیست قلم یا بالای این مبلغ، هزینه اش رایگان محاسبه خواهد شد امکان پارامتریک کردن محاسبه هزینه حمل و نقل بر اساس انتخاب روش مشتری که بین تیپاکس و پیک موتوری و ارسال پستی یا پست پیشتاز کدام مورد را انتخاب کرده است پیامک آخرین وضعیت سفارشیکی از موضوعاتی که اگر در طراحی سایت فروشگاهی لحاظ شود می تواند رضایتمندی مشتری را بالا ببرد اطلاع‌رسانی‌های به جای پیامکی است به جای اینکه مشتری خودش روند سفارش خود را پیگیری کند که بسته الان کجاست سایت می تواند از هرگونه تغییر وضعیتی در سفارش گزارش پیامکی به مشتری ارسال کند که مثلا الان چند شنبه ساعت چند سفارش شما بسته بندی شد، بسته شما تحویل پست شد به این شماره شناسه پستی، بسته شما به شهر شما رسید و به همین ترتیب می توان بعد از دریافت سفارش توسط مشتری یا یکی دو روز بعد از آن، نظر مشتری را درباره کالا یا روندهای ارسال به صورت پیامکی جویا شد مشتری اگر کالایی موقتا موجود نبود می تواند با درج شماره همراه خود از سایت بخواهد که موجود شدن آن کالا را به وی اطلاع دهد چنین مکانیزمی که یا «مرا خبر کن» نام دارد باعث می شود کاربر همچنان مشتاق خرید کالا باقی بماند و شانس فروش، به علت موجود نبودن موقتی کالا از بین نرود البته نباید از پیامک برای ارسال تبلیغات و مزاحمت استفاده کرد

پرسش‌های متداول درباره طراحی سایت فروشگاهی

اگر سوالی دارید که پاسخش را اینجا مشاهده نمی‌کنید در پرسیدنش از ما راحت باشید   آیا راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی در دوران کرونا به رونق کسب و کار من کمک می کند؟ بله البته که می تواند کمک کند اما به شرط آنکه قواعد این کار را هم رعایت کنید به عبارت دیگر تصور اینکه نفس طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی می تواند منجر به فروش بالاتر و رونق کسب و کار شما شود غلط است زیرا سایت شما روزی که راه اندازی شد می رود در آخر صف یک میلیون وب سایتی که در آن بیست و چهار ساعت به فضای وب جهانی اضافه شده است و کسی روحش هم از آن سایت تازه وارد خبر ندارد به شرطی که فردی را به آپدیت دائم و بروزرسانی پیوسته سایت بگمارید و تولید محتوای باکیفیتی درباره محصولات خود انجام دهید سایت شما در سرچ های مرتبط مردم رتبه خواهد گرفت و سئوی شما تقویت خواهد شد و منجر به افزایش بازدید موثر و ورود کاربران دارای انگیزه خواهد گردید که طبعا به افزایش فروش و رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد اما رها کردن سایت فروشگاه اینترنتی به حال خود و اکتفا کردن به درج محصولات با اطلاعات کارخانه ای که در اختیار تمام دیگر وب سایت ها هم هست کمکی به شما نخواهد نکرد چگونه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟ چگونه فروشگاه اینترنتی پرفروش داشته باشیم؟ در پاسخ به سوال «چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم» باید بگوییم بزرگترین اصلی که باعث موفقیت یک فروشگاه اینترنتی می شود تولید محتوای با کیفیت و غنی و اعتماد برانگیز است در روزگار تجارت الکترونیک، که مردم با یک کلیک به کالایی در سایت های مختلف دسترسی خواهند داشت، برنده کسانی هستند که بتوانند توصیف دقیق تر و کاملتری از محصول خود به دست دهند یعنی محصول مورد عرضه خود را بهتر از دیگر رقبا بشناسند، بتوانند انواع نیازها و سوالات مردم را بهتر پیش بینی کنند و پوشش اطلاعاتی و معرفی کاملتری از محصول به دست دهند به صورت اتوماتیک به علت محتوای کاملتر گوگل چنین سایتی را صدر نشین نتایج خواهد کرد و به دنبال آن بازدید موثر و خرید از سایت شکل خواهد گرفت همپای خریدهای مکرر جریان پیوسته پول وارد فروشگاه اینترنتی خواهد شد تا بتواند لجستیک، انبار، بسته بندی، ارسال و سی آر ام و خدمات پس از فروش خود را نظام دهد و ساماندهی کند اینماد چیه؟ اینماد یعنی چه؟ کد اینماد چیست؟ ایا اینماد مالیات دارد؟ چگونه اینماد بگیریم؟ اینماد مخفف چیست؟ ای‌نماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک، نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صمت به عنوان تاییدیه به فروشگاه های اینترنتی داده می شود نشانه‌ای نمادین که با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت فروشگاه های اینترنتی به مدت یک سال از زمان صدور اعتبار دارد و بانک مرکزی گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک را منوط با داشتن نماد اعتماد الکترونیک کرده است  نماد اعتماد یک ستاره و دو ستاره داریم که دو ستاره ها به فروشگاه های اینترنتی داده می شود که ارتباطات امن داشته باشند که ما به همه فروشگاه های اینترنتی که طراحی میکنیم می دهیم هرگاه مدت اعتبار نماد اعتماد تمام شد می توان نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام کرد دارنده نماد اعتماد یا صاحب فروشگاه اینترنتی ملزم به رعایت قواعدی می شود که باعث شفاف سازی فضای خرید و فروش آنلاین و امکان حمایت از حقوق مصرف کننده و خریدار می شود نماد اعتماد بر اساس اسم دامنه سایت فروشگاهی صادر می شود و برای یک اسم جدید باید یک نماد اعتماد جدید گرفت  یکی از اهداف دولت از الزام فروشگاه های اینترنتی به گرفتن ای‌نماد نظارت بر فروش و اخذ مالیات از ایشان بوده است قرار دادن اینماد در سایت باعث کمک به افزایش اعتبار و جلب اعتماد مردم می شود و سایت هایی که اینماد دارند قانونی تر به نظر می رسند اما در پاسخ به این سوال که شرایط گرفتن اینماد چیست؟ باید بگوییم شرایط چندان سخت و شاقی ندارد و با اندکی دوندگی اداری می توان مراحل گرفتن اینماد را طی کرد و آن را گرفت گذاشتن اینماد در سایت هم روشی فنی ساده دارد که برای این کار افزونه اینماد وردپرس هم وجود دارد  اما مطابق معمول کارهای دولتی طبعا نماد اعتماد الکترونیک هم هزینه اینماد دارد که شما باید قیمت اینماد را پرداخت کنید تا فعال شود همچنین امکان ثبت شکایت اینماد و پیگیری شکایت اینماد هم وجود دارد یعنی کاربرانی که از یک فروشگاه اینترنتی شکایت داشته باشند می توانند در سامانه اینماد طرح شکایت کنند و آن را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند شکایاتی که گاه منجر به قطع شدن پرداخت اینترنتی و یا نامعتبر شدن اینماد می شود اجباری شدن اینماد آن را تبدیل به الزامی برای فروشگاه های اینترنتی کرده است و هر فروشگاه اینترنتی باید یک شناسه اینماد یا شماره اینماد بگیرد که همان ملاک بررسی صحت اینماد خواهد بود  کسانی که پشت صدور این نماد اعتماد الکترونیک هستند پارامترهایی را در سایت بررسی خواهند کرد و هنگامی که تاییدیه فنی اینماد را دادند اینماد فروشگاه اینترنتی فعال می شود صاحبان فروشگاه های اینترنتی می توانند در تصاحب امتیاز بالاتر در ستاره های اینماد با هم رقابت کنند بزرگترین مشکل سد روی یک فروشگاه اینترنتی در شرایط حال حاضر کشور چیست؟ جلب اعتماد اینها نمونه هایی از سرچ های مردم است چگونه به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟چگونه به خرید اینترنتی اعتماد کنیم؟چگونه به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟مردم حق دارند بی اعتماد باشند در کشوری که هر روز خبر دزدی و دروغ و اختلاس و ریا و آتش سوزی و به گوش مردم می رسد برادر به برادر اعتماد خودش را از دست داده است و بزرگترین مشکل کسب و کارها جلب اعتماد خریداران است برای جلب اعتماد خریداران بایست واقعا نیت به خیرخواهی کنید و کالای خوب و بدرد بخوری را در فروشگاه خود عرضه کنید سیاست های صادقانه ای در معرفی محصول به کار برید و کامنت های گلایه آمیز و بدگویی مردم از کالا را منتشر کنید و در عوض تلاش کنید کالای خوب بیاورید اما هیچ چیزی بیشتر از تولید محتوای قوی و غنی و خلاقانه که زحمت زیادی مصروف آن شده باشد در جلب توجه مردم موثر نخواهد بود هدف از طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ طبیعتا فروش آنلاین و افزایش فروش و گسترش دامنه فروش و یافتن خریداران احتمالی که قبل از وب سایت شانسی برای آشنا شدن با محصولات و کالاهای شما نداشته‌اند هدف از طراحی سایت فروشگاهی، افزایش فروش است   چگونه مجوز فروشگاه اینترنتی بگیریم؟ فرایند اخذ مجوز فروشگاه اینترنتی چیست؟ در بسیاری عرصه ها راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی لزوما مجوز خاصی نمی خواهد و صرفا کافی است شکا در گرفتن نماد اعتماد الکترونیک تلاش کنید اما بعضی عرصه ها نیازمند محوز خاص است مانند مجوز فروش اینترنتی طلامجوز فروش اینترنتی مکملمجوز فروش اینترنتی دارو و مجوز فروش اینترنتی داروخانهمجوز فروش اینترنتی بلیط هواپیمامجوز فروش اینترنتی گیاهان داروییمجوز فروش اینترنتی تجهیزات پزشکیاما بعضی عرصه های دیگر لزوما سازمان نظارت کننده و یا متصدی صدور مجوزی ندارد مانند  مجوز فروش اینترنتی مواد غذاییمجوز فروشگاه اینترنتی کتابمجوز فروش اینترنتی خشکبارمجوز فروش بلیط اینترنتیبسته به نوع مجوزی که می خواهید بگیرید ممکن است مدارک لازم برای مجوز فروشگاه اینترنتی فرق کند و مراحل اخذ مجوز فروشگاه اینترنتی تفاوت داشته باشد و لازم باشد برای درخواست مجوز فروشگاه اینترنتی به سازمان خاصی مراجعه کرد معمولا می توان از فروشگاه های با مجوز، استعلام مجوز فروشگاه های اینترنتی را روی سایت گرفت یا مشاهده کرد و قطعا یک فروشگاه اینترنتی دارای مجوز ولو اندکی در جلب اعتماد مردم موفق تر خواهد بود مجموعه فروشگاه های اینترنتی مجوز دار ایران را می توان در سایتی مثل سایت نماد اعتماد مشاهده کرد  خوشبختانه هنوز نهادی متصدی صدور پروانه کسب فروشگاه اینترنتی نداریم و چیزی به نام پروانه فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و در خیلی عره های می توان بدون هیچ مجوز فروش اینترنتی داشت   درگاه پرداخت اینترنتی یعنی چه؟ نحوه ی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چگونه است؟ درگاه پرداخت یا درگاه پرداخت اینترنتی، سامانه ای نرم افزاری تحت وب است که به شما اجازه دریافت پول آنلاین از خریداران سایت تان را میدهد وقتی شما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنید باید برای اینکه مردم بتوانند از سایت شما خرید کنند و پول واریز کنند درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت تشکیل دهید سایت شما با رعایت قواعدی مربوط به اتصال به درگاه پرداخت، مجهز به پرداخت اینترنتی خواهد شد و کاربران نه در سایت شما، بلکه ذیل سایت بانک پول را انتقال خواهند داد و پول به حساب شما در سایت واریز خواهد شد شما باید ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی را انجام دهید و کد مرچنت آی دی بگیرید و آن را وارد در سایت خود کنید و سپس تست صحت درگاه پرداخت اینترنتی بگیرید به این کار فعال شدن درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی گویند بسته به نوع بانکی که حساب شما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی آنجاست ممکن است نحوه ی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی تفاوت هایی داشته باشد اما درگاه های پرداخت اصلی کشور عبارتند از درگاه پرداخت شاپرکدرگاه پرداخت زرین پالدرگاه پرداخت بین المللیدرگاه پرداخت بانک ملتدرگاه پرداخت پاسارگاددرگاه پرداخت اینترنتی بانک ملتدرگاه پرداخت ساماندرگاه پرداخت اینترنتی بانک ملیدرگاه پرداخت اینترنتی بانک صادراتدرگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیاندرگاه پرداخت ایران کیشدرگاه پرداخت اینترنتی بانک سینادرگاه پرداخت آسان پرداخت روش ارسال کالا فروشگاه اینترنتی چگونه است؟ امروزه مردم وقتی روش ارسال کالا در ایسام یا روش های ارسال دیجی کالا را می بینند می پرسند روش ارسال کالا فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند باشد؟ فارغ نظر از بعضی انواع فروشگاه اینترنتی نظیر فروشگاه مجازی فایل و یا دانلود کتاب و فیلم که ارسال فیزیکی برای مشتری ندارند اما اکثر فروشگاه های اینترنتی باید به نحوی کالا را برای مشتری ارسال کنند برای یک مدیر فروشگاه اینترنتی روش های مختلفی برای ارسال کالا به محل خریدار وجود دارد روش هایی نظیر روش ارسال کالا با تیپاکسارسال کالا از طریق پستارسال کالا با پست سفارشیارسال کالا با چاپارارسال کالا از طریق باربریانواع روش های ارسال کالا با عنایت به رویکرد مدیران فروشگاه های اینترنتی هم در این زمینه فرق میکند بهترین روش ارسال کالاارزانترین روش ارسال کالاسریعترین روش ارسال کالابعضی از فروشگاه های اینترنتی هم امکان انتخاب روش ارسال را با خود خریدار می گذارند که بسته به روش انتخابی کاربر برای ارسال سفارش، قیمت آن هم اتوماتیک محاسبه و به نبلغ قابل پرداخت کاربر اضافه خواهد شد   موتور جستجو فروشگاه اینترنتی چیست؟ جستجو در فروشگاه اینترنتی چطور اتفاق می افتد؟ جستجو در فروشگاه اینترنتی توسط یک هسته نرم افزاری درون وب سایت انجام می شود که به آن موتور جستجو فروشگاه اینترنتی می گویند جستجو فروشگاه اینترنتی یکی از امکانات مهم و ضروری است که حتما باید در پروژه طراحی سایت فروشگاهی لحاظ شود زیرا باعث می شود در زمان کاربر صرفه جویی شود و او زود به آنچه می خواهد برسد  معمولا جستجو در فروشگاه اینترنتی در فیلدهای کد کالا، نام کالا، مدل کالا اتفاق می افتد، اما بعضی فروشگاه های پیشرفته تر امکان جستجوی پیشرفته و فیلتر کالا را بدست می دهند جستجو و فیلتر کالا بر اساس محدوده قیمتجستجو و فیلتر کالا بر اساس دسته کالا مثلا موبایلجستجو و فیلتر کالا بر اساس برند کالا مثلا سامسونگجستجو و فیلتر کالا بر اساس رنگجستجو و فیلتر کالا بر اساس ظرفیتجستجو و فیلتر کالا بر اساس توانجستجو و فیلتر کالا بر اساس اندازهجستجو و فیلتر کالا بر اساس گارانتیداده ورزان در فروشگاه اینترنتی که به شما می دهد امکان پشتیبانی از سرچ و فیلتر پیشرفته کالا را داراست و صفحات سرچ و فیلتر آدرس مجزای قابل کش توسط گوگل دارند و لذا سئو فرندلی هستند افزودن و کاستن به آیتم های فیلتر می تواند توسط کاربر ادمین سایت انجام شود سئوی وب سایت فروشگاهی چگونه است؟ مهمترین عاملی که باعث موفقیت یک سایت فروشگاهی می شود سئوی قوی آن است ده درصد از سئو، سئوی فنی است که مشتمل بر رعایت قواعدی در دیزاین و برنامه نویسی وب سایت فروشگاهی شماست که متضمن نمایش بهینه محتوای سایت به بات های موتورهای جستجو بالاخص گوگل باشد خوشبختانه در انجین فروشگاهی مورد استفاده داده ورزان، سئو سایت فروش، به قدرت و قوت لحاظ شده است و زیرساخت سئوی فنی بسیار حرفه ای دارد اما بخش مهمتر و نود درصدی سئوی فروشگاه اینترنتی، سئوی محتوایی است به عبارتی تولید محتوای با کیفیت و دست اول و غیر کپی پیست در موضوع کالاهای سایت که کار ادمین سایت است اصولا شرکت داده ورزان و هیچ شرکت دیگری نمی تواند ادعا کند با بیست نفر پرسنل، همزمان در بیست هزار رشته گوناگون توان تولید محتوای تخصصی دارد و میتواند برای یک مشتری مطلب در زمینه ارتودنسی دندان کودک و برای مشتری دیگر مطلب در معرفی آجرهای نسوز کوره های فولاد تولدذ کند این خود مشتری صاحب سایت است که منطقا باید بتواند در حوزه محصولاتی که می فروشد تولید محتوای کیفی داشته باشد اما شرکت داده ورزان او را راهنمایی می کند کهروی چه کلیدواژه هایی سرمایه گذاری کند؟با چه نرخی تولید محتوا کند؟چگونه محتوا را وارد وب سایت کند تا بهتر نتیجه بگیرد؟اگر سه تا شش ماه ضرباهنگ آپدیت سایت روی روال منظمی حفظ شد سایت می تواند در صدر نتایج گوگل ظاهر شود البته لازم به ذکر است سئوی وب سایت فروشگاهی تفاوت هایی با سئوی سایت اطلاع رسانی دارد که حتما باید در نظر گرفته شود تولید محتوا برای یک فروشگاه اینترنتی بیش از آنکه در بلاگ و یا مقالات اتفاق بیفتد باید در صفحه محصول و دسته محصول اتفاق بیفتد  همچنین باید یادآور شد که بعضی عرصه ها مثل فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی عرصه هایی است که رقابت های سئو اصطلاحا خونی است یعنی رقبای بسیار قدرتمندی وجود دارد که نمی شود حضور ایشان را نادیده گرفت اما در بعضی عرصه های دیگر قبلا چندان کسی وارد عرصه تجارت الکترونیک نشده و شاید به راحتی با تولید محتوایی قابل قبول بتوان در گوگل رتبه گرفت آیا تعداد کالا در فروشگاه اینترنتی محدودیتی دارد؟ تعداد بازدید و کاربران خریدار چطور؟ در دنیا به جز ذات محبوب پروردگار، هیچ چیز نامحدودی وجود ندارد اما تعداد کالای قابل وارد کردن تا چند ده هزار پشتیبانی می شود و تعداد کاربران هم محدود به عدد مشخصی نیست لذا در زیرساخت فروشگاه اینترنتی شرکت داده ورزان شما محدود به چیزی نخواهید شد و جای نگرانی نیست آيا برای فروشگاه اینترنتی حتما باید اپ موبایل تهیه کنم؟ در موارد نادری که صاحب فروشگاه اینترنتی مشتریان مشخصی دارد که روی ایشان تسلط دارد و می تواند امر کند که اپ فروشگاه او را نصب کنند توسعه اپ موبایل برای سایت فروشگاهی از بدو امر منطقی است مواردی نظیر فروشگاه اینترنتی تعاونی مصرف کارکنان که مدیر به همه کارکنان دستور می دهد اپ آن را نصب کنند فروشگاه اینترنتی سفارش گیری از نمایندگان فروش که شرکتی به همه نمایندگان خود امر می کند که اپ را نصب کنند اما در عموم موارد، مردم به راحتی و به اختیار متقاعد به نصب اپ فروشگاه نمی شوند فقط وقتی آنقدر مراوده ایشان با فروشگاه بالا رفت و خرید مکرر پیش آمد منطقی می شود که اپ هم توسعه داده شود از آنجا که یک اپلیکیشن موبایل فروشگاهی باید پشت گرم به بانک اطلاعاتی یک وب سایت فروشگاهی باشد تا هم قابلیت تعریف کالاها و تغییر قیمت از پنل ادمین سایت به وجود آید و هم مدیر سایت، سفارشات انجام شده در اپ را در پنل وب سایت گزارش بگیرد طراحی سایت فروشگاهی بر توسعه اپ موبایل مقدم است و شما باید اول وب سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید آن را دیتا اینتری نمایید تا سایت تان رتبه بگیرد بازدیدش بالا رود مشتریان خرید مکرر پیدا کنید تا اگر به ایشان پیشنهاد نصب اپ داید استقبال کنند همچنین یک فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو که بتواند نمایش مناسبی تحت موبایل و تبلت داشته باشد می تواند جای خالی اپ را پر کند و شانس رتبه گرفتن در گوگل را هم داشته باشد که اپ موبایل به تنهایی ندارد آيا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و سفارشی من اتفاق خواهد افتاد یا از قالب های آماده استفاده خواهد شد؟ داده ورزان از قالب های آماده و پیش ساخته استفاده نمی کند و در دیزاین گرافیکی سایت شما کاملا اختصاصی و سفارشی شما و مطابق با میل تان و بر اساس رُل‌مدل‌هایی که دوست دارید پروژه را انجام می دهد   تجربه خرید چیست؟ چه چیزهایی باعث بهبود تجربه خرید مشتری از سایت فروشگاهی خواهد شد؟ تجربه خرید حسی است که کاربر از طی کردن فرایند خرید روی وب سایت فروشگاهی شما خصوصا در بار اول می گیرد و آن را به دیگران انتقال داده و روی تصمیم او برای بازگشت مجدد و خرید در آینده موثر است تجربه خرید آنلاین تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار میگیرد که می تواند بهبود یابد خرید با کمترین کلیک طراح سایت فروشگاهی باید واقعا تلاش کند با بهبود ناوبری، دسته بندی منطقی کالاها، جستجو و فیلتر قوی محصول و مکانیزم سبد خرید و فرایند چک اوت منطقی، تعداد کلیک لازم برای خرید را به حداقل برساند و زمان زیادی را از کاربر بابت خرید تلف نکند خرید ایمن کاربر احساس کند اطلاعاتش ایمن هستند و نام کاربری و کلمه عبور و شماره همراه یا آدرس ایمیل و اطلاعات کارت بانکی اش لو نمی رود  کمک به تصمیم گیری صحیح از پارامترهایی که فوق العاده در بخشیدن حسی خوب به مشتری کمک می کند این است که سایت فروشگاهی با ارائه محتوایی کامل و سنجیده و به دست دادن کامنت های خریداران قبلی واقعا به خرید آگاهانه و تصمیم گیری مشتری در بهترین انتخاب کمک کند آیا سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی به لحاظ بنیه سئو با هم متفاوت هستند؟ بله سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی مثل زمین زراعی است برای بذر محتوا همچنانکه زمین با زمین به لحاظ حاصلخیزی متفاوت است سایت هم با سایت متفاوت است و وارد کردن بذر محتوا در زمین یک سایت که سیستم مدیریت محتوای آن به لحاظ سئو حاصلخیز باشد، ده برابر بیشتر میوه بازاریابی اینترنتی به شما می دهد نسبت به وقتی که همان بذر محتوا را در زمین شوره زار یک سیستم مدیریت محتوای ضعیف بکارید در یک تقسیم بندی کلی سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی ایرانی که ساخته و پرداخته ذهن ضعیف و مهندسی نرم افزار معیوب ما ایرانی هاست در هیچ زمینه ای من جمله سئو، حرفی برای گفتن در برابر سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی جهانی، نظیر مجنتو، پرستاشاپ، اپن کارت و ووکامرس وردپرس ندارند گوگل سالی چند ده بار الگوریتم های سرچ خود را در راستای بهبود تغییر می دهد و هیچ شرکت نرم افزاری ایرانی با بهره مندی نهایتا از ۱۰ نفر برنامه نویس، استطاعت تطابق یافتن با تغییرات گوگل را ندارد اما این اتفاقی است که در اکوسیستم های اپن سورس با میلیون ها وب سایت و چند ده هزار برنامه نویس مشارکت کننده رخ می دهد  یکی از اشتباهات شایع صاحبان فروشگاه های اینترنتی در ایران، این است که در اثر کم سوادی و بی اطلاعی، فریب شرکت های داخلی را می خورند که مدعی توسعه سیستم مدیریت محتوای خاص منظوره هستند و علیه هسته های اپن سورس جهانی حرف می زنند شاید دو سه سال بگذرد تا همپای پخته شدن صاحب فروشگاه و بالا رفتن دانش فنی او و مشاهدات عینی اش درباره پیشرفت سایت های تازه وارد اپن سورسی او را متقاعد کند که روز اول اشتباه د گوشش کرده اند و باید سایتش را به هسته های اپن سورس فروشگاهی جهانی منتقل کند کاری که البته بر خلاف روز اول، قدری سخت تر و پرهزینه تر خواهد بود آيا کار کردن با پنل ادمین و مدیریت سایت فروشگاهی آسان خواهد بود؟ بله از مزایای انجین جهانی مورد استفاده داده ورزان این است که پنل بسیار خوش دستی دارد و مدیریت یک وب سایت فروشگاهی را برای ادمین فروشگاه آنلاین کاری دلپذیر می کند که چندان نیازی به دانش فنی فناوری اطلاعاتی قبلی ندارد و ادمین سایت فروشگاهی بدون درگیر شدن با برنامه نویسی یا پیچیدگی، خیلی راحت می تواند در سیستم محصول اضافه یا کم کند یا ویرایش نماید برای محصول عکس های مختلف آپلود کند  مشخصات فنی محصول را درج کند سفارشات رسیده را مطلع شود و گزارش بگیرد اما گرداندن یک فروشگاه اینترنتی و آن را به رونق و بازدید بالا رساندن البته کاری است که دانش فنی و تجربه قبلی می خواهد و اگر مدیر فروشگاه اینترنتی بار اولش است که سایت می زند باید در اینگونه امور از متخصصین امر مشورت بگیرد اشتباهات رایج فکری مدیران فروشگاه های اینترنتی چیست؟ بر خلاف آنکه راه درست یکی است اشتباهات اشکال بسیار زیاد و متفاوتی دارند که نمی شود آنها را اینجا به شماره در آورد اما اهم اشتباهاتی که معمولا اکثر صاحبان فروشگاه آنلاین در بدو امر دچار آن هستند، که عمدتا ناشی از مشابه انگاری فروشگاه فیزیکی یا مغازه سنتی با فروشگاه آنلاین است،  عبارت است از  فکر می کنند سئو، جزو قابلیت های سایت و یا قابل خریدن از جایی و یا برون سپاری به کسی است در حالیکه فقط ۱