نتایج مرتبط با جستجوی شما :
نحوه طراحی و ساخت سایت فروشگاهی راهنمای ساده برای شروع یکتانت
نحوه طراحی و ساخت سایت فروشگاهی راهنمای ساده برای شروع یکتانت آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی به زبان ساده آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی به زبان ساده یکتانت مقالات دیجیتال مارکتینگ فروش آنلاین آیا به یک مقالهٔ شستهرفته دربارهٔ ساخت سایت فروشگاهی نیاز دارید؟ این مقاله برای شماست نیکان حیدری نوشتن برای من مسیرهایی رو هموار کرد که هیچوقت فکر نمیکردم بتونم ازشون عبور کنم ???? کتاب رایگان ۵۰۰ اصطلاح بازاریابی و تبلیغات ???? دانلود ورود ثبت نامخدماتتبلیغاتدر وبسایتتبلیغات محتوامحور محصولتبلیغات همسانتبلیغات بنریتبلیغات ویدیوییتبلیغات هدفمندتبلیغات ریتارگتینگتبلیغات ریتارگتینگ محصولتبلیغات پوش نوتیفیکیشنتبلیغات کلیکیدر اپلیکیشنتبلیغات درون اپلیکیشنیتبلیغات نصب اپلیکیشندر گوگلتبلیغات در گوگلهزینه تبلیغات در گوگلتبلیغات یوتیوبتبلیغات جیمیلنمایشدهندگانکسب درآمد از تبلیغاتمنابع آموزشیبلاگوبینارخبرنامهوبینارهای راهکارکتابهای الکترونیکیچرا یکتانت؟اخبارموفقیت مشتریانگزارش سالانه ۱۳۹۹گزارش سالانه ۱۴۰۰سازماندرباره ماتماس با مافرصتهای شغلیراهنماراهنمای خدماتدموی پنل ۰۲۱ ۴۵۱۹۵۰۰۰ بستن ورود ثبت نام اشتـراک گـذاری آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی به زبان ساده مقالات دیجیتال مارکتینگ نیکان حیدری تاریخ بروزرسانی ۸ اسفند ۱۴۰۱ سالها پیش، بیل گیتس گفته بود کسبوکاری که آنلاین نباشد، محکوم به نابودی است حالا پس از سالها، اغلب کسبوکارها به این موضوع پی بردهاند که بدون حضور در دنیای آنلاین، راه به جایی نمیبرند فروشگاه آنلاین را میتوان در اینستاگرام یا حتی تلگرام هم راهاندازی کرد؛ ولی هیچکدام بهاندازهٔ داشتن سایت موثر و مطمئن نیستند چراکه دیگر نیاز نیست نگران آپدیتهای پلتفرمها، فراموشی رمز عبور، فاکتورهای جعلی و بستهشدن اینستاگرام و تلگرام باشید از طرفی هم در وبسایت دستتان برای قانعکردن مشتری بازتر است؛ از تستیمونیال گرفته تا توضیحات و تصاویر محصول به همین دلیل، تصمیم گرفتیم صفر تا صد ساخت سایت فروشگاهی را به زبان ساده با شما در میان بگذاریم تا بیشتر از این، از رقبا عقب نمانید اگر آمادهاید، برویم سراغ اصل مطب فهرست مطالبقبل از هر چیزی مشخص کنید که…مرحلهٔ اول نام دامنه را مشخص و ثبت کنیدمرحلهٔ دوم میزبان سایت را انتخاب کنیدمرحلهٔ سوم تکلیف نحوهٔ طراحی سایت را مشخص کنیدمرحلهٔ چهارم یک قالب انتخاب و سفارشیسازی را شروع کنیدمرحلهٔ پنجم محصولات و محتوای خود را به فروشگاه اضافه کنیدمرحلهٔ ششم تکلیف نحوهٔ پرداخت را مشخص کنیدمرحلهٔ هفتم بازاریابی و تبلیغات را شروع کنیدقبل از هر چیزی مشخص کنید که…
قبل از اینکه سراغ اقدامات عملی ساخت یک سایت فروشگاهی برویم، باید تکلیف برخی از مسائل را روشن کنیم اول از همه باید بدانید قرار است چه نوع محصولاتی را بفروشید محصولی فیزیکی ارائه میکنید یا فایلی برای دانلود؟ کسبوکارتان است یا ؟ پاسخدادن به این سؤالات، باعث میشود بتوانید مسیری مشخص برای پیشرفتن ترسیم کنید همچنین، در انتخاب نام دامنۀ سایت، سرور میزبان، نوع طراحی و حتی قالب انتخابی هم اثرگذار است پس از آن، باید توقع خودتان را زیر ذرهبین ببرید از حالا پیشبینی کنید که برای یک سال آینده، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهیای را دارید؟ پاسخ این سؤال، در تعیین نوع سیستم فروشگاهی تأثیر مستقیم دارد اینکه افزونۀ ووکامرس کارتان را راه میاندازد یا بهتر است از همان اول کار، طراحی سایت فروشگاهی خود را به برنامهنویسهای متخصص بسپارید، همینجا مشخص میشود نکتۀ مهم دیگری که باید مدنظر داشته باشید، میزان دانش فنی خودتان است از مسائل مربوط به دنیای و طراحی سایت سر در میآورید؟ اگر پاسخ منفی است، توصیه میکنیم سراغ سیستمهای پیچیده نروید و از راهکارهای سادهتر استفاده کنید اما اگر فکر میکنید کسبوکارتان خیلی زود رشد زیادی خواهد داشت و قرار است سایتی خاص برای بازدیدکنندگان آماده کنید، حتماً کار را تخصصی پیش ببرید و از صفر، همهچیز را اختصاصی پیریزی کنید حالا بیایید تا ساخت سایت فروشگاهی را در ۷ مرحله یاد بگیریم دانلود رایگان تولکیت ارزیابی محتوای متنی این تولکیت شامل یک فایل راهنما و یک چکلیست است که بررسی کیفیت محتوای متنی را آسان میکند با این چکلیست محتواهایی با کیفیت بالاتر تولید میکنید و نتایج بهتری از بازاریابی محتوایی میگیرید ???? دانلود رایگان مرحلهٔ اول نام دامنه را مشخص و ثبت کنید
نام دامنه همان آدرس سایت شما است در واقع، اگر سایت را یک ساختمان در اینترنت در نظر بگیریم، دامنه، آدرسی است که از طریق آن، دیگران میتوانند این ساختمان را پیدا کنند انتخاب درست نام دامنه، تأثیر شگرفی در موفقیت یا عدم موفقیت کسبوکارتان دارد در حالی که پرداختن به این موضوع میتواند بهتنهایی موضوع یک مقالۀ دیگر باشد، بد نیست چند نکتۀ اساسی در حین این کار را به شما بگوییم ترجیحاً در نام انتخابی از عدد استفاده نکنید؛ از علائم نگارشی مثل خط فاصله در دامنهٔ انتخابی استفاده نکنید؛ نام دامنه هرقدر کوتاهتر باشد، بهتر در یادها میماند؛ نام انتخابی باید با کلیت کسبوکار شما و برندتان همخوانی داشته باشد مورد دیگری که باید راجع به آن صحبت کنیم، انتخاب پسوند دامنه است به تصویر زیر توجه کنید، هر دامنه به ۲ قسمت اصلی، نام و پسوند تشکیل شده است همۀ ما پسوند را میشناسیم یک پسوند جهانی که شناختهشدهترین آنها در دنیای اینترنت است پسوند که مختص کشورمان ایران است این پسوند بهخاطر تحریمها دردسرهایی هم دارد؛ مثلاً نمیتوانید از تبلیغات در گوگل بهره ببرید هشدار تحت هیچ شرایطی از پسوند کشورهای دیگر مثل و استفاده نکنید اگر میخواهید ببینید نام مدنظرتان آزاد است یا، میتوانید سراغ سایت بروید شما نام موردنظر را به آن میدهید، این سایت هم نهتنها به شما میگوید این نام دامنه موجود است یا خیر، بلکه چند نام دامنه هم پیشنهاد میدهد برای ثبت دامنههای باید به سایت ایرنیک بروید و فرایند را مطابق دستورالعمل همانجا پیش ببرید اگر هم میخواهید دامنههایی با پسوند بینالمللی ثبت کنید، میتوانید از خدمات شرکتهایی مثل ایرانسرور استفاده کنید بعد از انتخاب نام دامنه، باید هاست سایت خود را انتخاب کنید مقاله پیشنهادی ۷ نکتهٔ کاربردی و موثر برای انتخاب بهترین دامنه سایت مرحلهٔ دوم میزبان سایت را انتخاب کنید
برای بالاآوردن یک سایت، به فضایی نیاز دارید که از محتوای سایت شما نگهداری کند به چنین فضایی، اصطلاحاً هاست میگویند که بهمعنای میزبان است هاست به یک حساب کاربری با منابع مشخص حجم، و است که وظیفۀ نگهداری از تمام محتواها و کدهای سایت شما را بر دوش دارد یکی از مهمترین مراحل طراحی سایت فروشگاهی و هر نوع سایت دیگری، انتخاب درست هاست است انواع مختلفی هم وجود دارد ۱ هاست اشتراکی سرورها توان و فضای بسیار زیادی دارند؛ گاهی این فضا به قسمتهای کوچکتری تقسیم میشود و یک سرور، میزبان چند سایت کوچک میشود هاست اشتراکی هزینۀ کمتری روی دست صاحب سایت میگذارد و از طرفی دیگر، توان کمتری هم ارائه میکند استفاده از این شکل میزبانی، بهخصوص برای شروع کار، ایدۀ بسیار خوبی است؛ چراکه در اوایل فعالیت، بازدیدکنندۀ چندانی وجود ندارد و شاید به توان بالای سرور نیاز نداشته باشید ۲ هاست اختصاصی برعکس هاست اشتراکی، هاست اختصاصی فقط و فقط در اختیار یک سایت یا شخص قرار دارد تمام منابع سرور با تمام قوا، آمادۀ خدمترسانی به همان سایت است امنیت بالا، سرعت زیاد و پنهای باند اختصاصی از مزایای داشتن چنین هاستی است البته در نظر داشته باشید که هزینههای مربوط به هاست اختصاصی، بسیار بیشتر از نوع اشتراکی است اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت بیش از هزار نفر در ماه است، سراغ استفاده از این سرویس بروید در غیر اینصورت، بهتر است پولتان را دور نریزید ۳ هاست مجازی ترکیبی است از هاست اشتراکی و هاست اختصاصی یک سرور کامل، توسط یک تکنولوژی با نام به قسمتهای مختلف تقسیم میشود تا اینجا بیشتر شبیه هاست اشتراکی به نظر میرسد اما تفاوت از جایی شروع میشود که امکان انجام هرکاری، بدون تأثیرگذاشتن روی سایت دیگر همسایهها وجود دارد؛ چون فضاها کاملاً ایزوله هستند و بر دیگری هیچ تأثیری نمیگذارند همچنین، هزینۀ هاست مجازی گرچه بیشتر از هاست اشتراکی است، اما در مقایسه با هاست اختصاصی بسیار مقرونبهصرفهتر است از طرفی هم منابع بیشتری در اختیار دارید ۴ هاست ابری رایانش ابری معادلات بسیاری را در دنیای کامپیوترها تغییر داد یکی از این تغییرات بزرگ، در زمینۀ خدمات هاست بود در این مدل از میزبانی، نه یک سرور، بلکه چندین سرور میزبان سایت شما هستند سرورهایی که بهصورت موازی وظیفۀ میزبانی را برعهده میگیرند در چنین شرایطی، تنها به اندازۀ نیازی که دارید پول منابع را میدهید فرضاً، اگر بعداً نیاز شد مقدار سرور را افزایش دهید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود یکی دیگر از مزایای رایانش ابری این است که اگر یکی از سرورها به هر دلیلی از کار بیفتد، دیگر سرورها همچنان سایتتان را بالا نگه خواهند داشت نحوهٔ وصلکردن هاست به دامنه سایت اگر هاست و دامنه را از یک شرکت تهیه کرده باشید، قاعدتاً کار اتصال هم توسط آنها انجام خواهد شد؛ اما اگر به هر دلیلی قرار بود خودتان فرایند اتصال را پیش ببرید، باید بدانید چگونگی انجام آن، بسته به فاکتورهای گوناگونی متفاوت است مثلاً اینکه هاستتان اشتراکی است یا سرور مجازی؟ برای هرکدام، سازوکار مختلفی تعریف شده است همچنین کنترلپنلی که روی سایت قرار دارد هم تعیینکننده است نحوۀ اتصال دامنه به هاست در سیپنل، با نحوۀ اتصال در دایرکت ادمین تفاوت دارد بهطور کلی، شما برای اتصال هاست به دامنه به مخفف نیاز دارید توضیح اینکه چیست و به چه دردی میخورد، واقعاً از حوصلهٔ این مقاله خارج است و شاید باعث شود حتی قید طراحی سایت را هم بزنید فقط کافی است هایی را که ایمیل شدهاند، کپی کنید پس از آن، در بخش مدیریت دامنه در جایی که آن را خریدهاید به بخش مدیریت بروید و تمام ها را وارد کنید در سیپنل، ابتدا به بخش و سپس بروید در مرحلهٔ بعدی، نام دامنه و تنظیمات را انجام دهید در دایرکت ادمین هم ابتدا باید به بروید و سپس روی کلیک کنید نکته عنوان این ایمیل بهطور معمول «اطلاعات هاست» است در این ایمیل، اطلاعات ورود به پنل، آدرس و راهنمای استفاده از آن و ها به شما داده میشود پیشنهاد میکنیم با پشتیبانی هاست خود صحبت کنید و اتصال دامنه را به آنها بسپارید البته وقتی دامنه و هاست را از یک جا بخرید، دیگر این دردسرها را هم ندارید بعد از انتخاب نام دامنه و هاست، وقت آن است که سراغ طراحی سایت بروید مرحلهٔ سوم تکلیف نحوهٔ طراحی سایت را مشخص کنید
قبل از اینکه وارد فاز طراحی ظاهر سایت شوید، باید برنامۀ خود را مشخص کنید آیا میخواهید سایت خودتان بهصورت اختصاصی و با کدنویسی بالا بیارید یا ترجیح میدهید از سیستمهای آماده مثل ها استفاده کنید؟ در ادامه، تفاوت این دو شکل را توضیح خواهیم داد طراحی و برنامهنویسی از صفر و کدنویسی اول از همه یک چیز را بگوییم اگر قصد طراحی اولین سایتتان را دارید، بهتر است سراغ این روش نروید؛ چراکه نیازمند داشتن دانش فنی بالایی است اما اجازه دهید شما را با چند اصطلاح برنامهنویسی آشنا کنیم اصطلاحاتی که احتمالاً در مسیرتان با آنها برخورد خواهید داشت زبانهای برنامهنویسی دنیای کدها از زبانهای مختلفی تشکیل شده است؛ مثل ، ، پایتون، سی شارپ و روبی هرکدام قواعد مربوط به خودشان را دارند و با همۀ آنها میتوان سایت طراحی کرد بکاند به کدهایی که در سمت سرور اجرا میشوند، اصطلاحاً گفته میشود فرانتاند به کدهایی که در سمت کاربر اجرا میشوند، اصطلاحاً گفته میشود برای درک تفاوت بکاند و فرانتاند هم دکمهٔ «ارسال دیدگاه» را در نظر بگیرید ظاهر و محل آن با کدهای سمت کاربر مشخص میشود و در مقابل، بررسی صحت اطلاعات و ذخیرهٔ آن در سمت سرور است تنها زمانی که مطمئن هستید نیازهایتان با های گوناگون و سایتسازها برطرف نمیشود، سراغ ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با کدنویسی بروید این نکته را هم در نظر بگیرید که ساختن سایت از این طریق، نیازمند بودجۀ زیادی است به همین خاطر هم برای کسبوکارهای کوچک زیاد مناسب نیست استفاده از سایتسازها و های موجود چندین سالی میشود که ساختن سایت، به پیچیدگی گذشته نیست؛ یعنی دیگر فقط برنامهنویسها نیستند که میتوانند سایت بسازند با ظهور مفهومی با نام یا همان سیستم مدیریت محتوا، این کار بسیار راحت شده است به سادهترین بیان، پلتفرمی است که زمینۀ ساخت یک سایت را از تا فراهم میکند؛ از رابط کاربرپسند برای تولید و انتشار محتوا گرفته تا قالبها و افزونههای آماده اگر موافق باشید، دو پرکاربرد را که اتفاقاً در ساخت سایت فروشگاهی هم کاربرد زیادی دارند، معرفی کنیم وردپرس وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در تمام دنیا است مهمترین مزیت این پلتفرم، متنباز بودن آن است؛ یعنی هر توسعهدهندهای میتواند تغییرات مدنظرش را به هستۀ اصلی اضافه کند به این ترتیب، با گذر زمان، مشکلات از بین میروند و راهحلهای جدید امور را بیش از پیش ساده میکنند یکی دیگر از ویژگیهای بارز وردپرس، داشتن افزونههای بسیار زیاد است مخصوصاً وقتی قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را داشته باشید، به افزونههای مختلفی نیاز خواهید داشت از گرفته تا فرمسازهای مختلف که در گرفتن اطلاعات کاربران، شما را یاری میکنند از بین ۱ میلیون سایت فروشگاهی برتر دنیا، ۲۲۰ هزار سایت فروشگاهی از ووکامرس استفاده میکنند مقاله پیشنهادی بهترین افزونههای وردپرس برای شروع بررسی ۲۴ پلاگین کاربردی جوملا این بهصورت تخصصی برای ساخت فروشگاه طراحی شده است و پس از وردپرس، در رتبۀ دوم پراستفادهترین سیستمهای مدیریت محتوا است مهمترین خصوصیات جوملا، رایگانبودن، متنباز بودن و پشتیبانی از زبان فارسی است جوملا به اندازۀ وردپرس افزونه ندارد؛ اما همین موضوع که هدف اولیۀ از توسعۀ آن، ساخت سایتهای فروشگاهی بوده است، باعث میشود گزینۀ بسیار مناسبی برای ساختن یک فروشگاه آنلاین باشد مقاله پیشنهادی چگونه مناسبترین سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنیم؟ فروشگاهسازها و سایتسازها ها کار ساخت سایت را سادهتر کردند؛ اما سایتسازها باعث شدند این کار به راحتی خوردن یک لیوان آب انجام شود اگر مطلقاً هیچچیزی از دنیای کامپیوتر نمیدانید و به هر دلیلی دوست ندارید ساخت سایتتان را به شخص دیگری واگذار کنید، استفاده از سرویسهایی مثل پرتال و سازیتو را به شما توصیه میکنیم مهمترین مزیت این سرویسها، سادگی بسیار زیاد کار با آنها است همهچیز با چند کلیک انجام میشود حتی ثبت نام دامنه و تهیهٔ هاست هم طی فرایند ساخت بهصورت خودکار پیش میرود گرچه برای هر موضوعی، کلی انتخاب پیش رویتان است؛ اما حقیقتاً دستتان به اندازۀ زمانی که با دو روش قبلی سایت میسازید، بستهتر است امکان نصب هر افزونهای وجود ندارد، قالبهای محدودتری را میتوانید انتخاب کنید و نکته برخی سایتسازها، ساخت سایت فروشگاهی رایگان را هم ممکن کردهاند که استفاده از آنها بهدلیل کمبود امکانات توصیه نمیشود بهطور کلی، فروشگاهسازها برای کسبوکارهای کوچک مناسبترند؛ آن دسته از افرادی که نمیخواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند حالا برویم سراغ ظاهر سایت و بایدها و نبایدهای آن مقاله پیشنهادی ۲۴ روش کاربردی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی مرحلهٔ چهارم یک قالب انتخاب و سفارشیسازی را شروع کنید
انتخاب قالب، درست مثل دکورزدن مغازه است شاید بهتر باشد چیزی را که میخواهید، ابتدا روی کاغذ بکشید و بعد از آن، کار سفارشیسازی قالب را شروع کنید اینکه سایت در مخاطب حس اعتماد ایجاد کند، بسیار مهم است؛ طراحی سایت فروشگاهی باید بهگونهای باشد که به بهترین شکل، حس اعتماد را در مخاطب شکل دهد در تمام فرایند طراحی، باید خریدار را در نظر داشته باشید فراموش نکنید که سایت باید کاربرپسند باشد از قالبی استفاده کنید که ساده و تمیز باشد و همچنین فضای خالی، به میزان کافی داشته باشد دیگر هیچکس طرحهای خیلی شلوغ را نمیپسندد در حین ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، یادتان باشد که سایت شما حتماً باید موبایلفرندلی باشد یعنی باید از قالبی استفاده شود که در گوشیهای موبایل هم ابعاد و اندازهای درست داشته باشد خوب است بدانید درصد ترافیک سایتها از طریق موبایلها میآیند و درصد رتبههای برتر گوگل موبایلفرندلی هستند نهایت تلاشتان را بکنید تا گشتوگذار در سایت را برای کاربر آسان کنید دستهبندی موضوعات میتواند شما را در این زمینه یاری کند فیلد سرچ را فراموش نکنید؛ کاربر باید بتواند چیزی را که میخواهد، از طریق جستوجو پیدا کند سایت باید صفحات مختلفی داشته باشد؛ از جمله صفحۀ اصلی اولین برخورد مشتری با سایت ؛ صفحهٔ محصولات؛ دربارۀ ما؛ تماس با ما؛ اطلاعات قانونی بهعنوان نکتۀ آخر این بخش، برندسازی را فراموش نکنید برندسازی یکپارچه از رنگها، فونتها، آیکونها، طرحهای گرافیکی، لوگو، لحن و محتوای درست و… استفاده کنید همچنین یادتان باشد که برندسازی باید در همۀ کانالها بهصورت یکپارچه باشد مثلاً اگر رنگ قالب در سایتتان سفید و آبی است، پستهای مختلف اینستاگرامتان هم باید از همین طیف رنگی پیروی کنند اگر از وردپرس استفاده میکنید، میتوانید به سراغ قالبهای آماده و محبوبی مثل وودمارت بروید امکانات و ویژگیهای این قالب بدون نیاز به نصب افزونه بهحدی زیاد است که تا همین لحظه، ۱۴۳۰۰ سایت فروشگاهی از آن استفاده کردهاند؛ از فیلتر محصولات و سیستم علاقهمندی گرفته تا طراحی واکنشگرا و ۱۴ دموی رایگان مثل دموی دیجیکالا و موتنرو حالا دیگر وقت اضافهکردن محصولات است خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم عضویت ایمیل به درستی وارد نشده است در حال بررسی با موفقیت به خبرنامه یکتانت اضافه شدید مرحلهٔ پنجم محصولات و محتوای خود را به فروشگاه اضافه کنید
وجه تمایز یک سایت فروشگاهی با دیگر سایتها، محصولاتی است که روی آن قرار دارند بعد از اینکه قالب سایت را مشخص و صفحات مختلفی برای آن تعریف کردید، وقت آن است که محصولات و محتوای خود را روی سایت بارگذاری کنید بسته به اجناسی که ارائه میکنید، آنها را با دستهبندیهای گوناگون از یکدیگر متمایز کنید همچنین برای پیداکردن راحت آنها، فیلترهای مختلفی مثل رنگ، سایز، برند و… را هم برای جستوجو ارائه کنید علاوه بر این موارد، موجود بودن یا نبودن محصول را هم در سایت نمایش دهید دو پارامتر مهم که میتوانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکسهای باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند از زوایای مختلف محصول عکس بگذارید تا بیننده راحتتر تصمیم بگیرد توضیحات محصول در ترکیب با کلمات کلیدی درست، باعث میشوند سئو سایت هم بهبود پیدا کند و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود تحقیقات ثابت کردهاند محصولاتی که نظرات مشتریان پای آنها نوشته شده است، تا ۲۷۰ درصد بیشتر فروش میروند؛ پس حتماً بخشی را به نظرات مشتریان اختصاص دهید همچنین ستاره هم برای امتیازدهی کنار محصولات بگذارید اگر شکل کسبوکارتان طوری است که محصولات برندهای بزرگ را میفروشید، حتماً از لوگوی آنها در سایتتان استفاده کنید تا اعتبار بیشتری به دست آورید محصولات پرفروشو پیشنهادهای ویژه را در صفحۀ اصلی معرفی کنید همچنین عکس محصولاتتان در استفادۀ زندگی روزمره، میتواند تأثیر زیادی در فروش بیشتر آنها داشته باشد اگر محصولاتتان توضیح زیادی دارند، آنها را بهصورت لیست قرار دهید اگر نیاز است عکس آنها بیشتر موردتوجه قرار بگیرد، آنها را بهصورت شبکهای در سایت قرار دهید نکتۀ بسیار مهم دیگر، گذاشتن دکمۀ در تمام صفحات محصول است مشتری باید بلافاصله پس از تصمیمگیری، امکان خرید داشته باشد بعد از واردکردن محصولات در سایت، باید سازوکار سادهای برای تکمیل فرایند خرید تعریف کنید به تبلیغات اینترنتی نیاز دارید؟ تبلیغات کلیکی یکتانت را از دست ندهید تبلیغات کلیکی یعنی تبلیغ شما در هزاران سایت پربازدید نمایش داده میشود و فقط در ازای تعداد کلیکها هزینه پرداخت میکنید ثبتنام مرحلهٔ ششم تکلیف نحوهٔ پرداخت را مشخص کنید
بر اساس آمار، نرخ تکمیل خرید سایتهای فروشگاهی ۴۶ ۴ درصد است اگر سایت شما نرخی کمتر دارد، احتمالاً باید فرایند خرید را سادهتر از چیزی که هست، بکنید توجه فرایند خرید فقط یکی از موارد تاثیرگذار در تبدیل مشتری است اگر سازوکار آسانی برای خرید در نظر گرفتهاید، به سراغ سایر موارد مثل رنگ دکمهٔ ، نحوه و روش های ارسال کالا، محل نمایش قیمت و نظرات یا حتی محل دکمهٔ خرید بروید حالا بیایید برگردیم سر موضوع خودمان فقط اطلاعات ضروری را از مشتری دریافت و همچنین امنیت سایت را برای مشتری تضمین کنید او باید بداند اطلاعات حسابش در اختیار هکرها قرار نمیگیرد چند وقتی است که داشتن اینماد برای سایتهای ایرانیای که میخواهند درگاه پرداخت داشته باشند، اجباری شده است با مراجعه به سایت اینماد و واردکردن اطلاعات لازم، نسبت به انجام این کار اقدام کنید لوگوی ایننماد را هم در فوتر سایت بگذارید تا خیال مشتری را راحت کنید آنها میتوانند عملکرد شما را بررسی کنند و مطمئن شوند که پای کلاهبرداری در میان نیست روش استاندارد پرداخت، هدایت کاربر به صفحۀ درگاه شما است؛ اما میتوان از روشهای دیگر مثل کارتبهکارت، درگاه پرداخت غیرمستقیم واسط و پرداخت رمزارزی هم استفاده کرد موضوع دیگری که باید تکلیفش را روشن کنید، هزینۀ پرداخت است بسیاری از مشتریها وقتی متوجه هزینۀ بالای ارسال میشوند، از خیر خریدکردن میگذرند یا بعد از اولین خرید، دیگر هیچوقت سراغ فروشگاه مذکور نمیروند اگر میخواهید چنین اتفاقاتی برای شما و کسبوکارتان رخ ندهد، حتماً قبل از تکمیل فرایند خرید، این هزینه را به خریدار بگویید تا بتواند راحتتر تصمیمگیری کند بیایید یک نگاه کوتاهی به درگاههای پرداخت مستقیم و غیرمستقیم بیندازیم تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و غیرمستقیم به درگاههایی مستقیم گفته میشود که از طرف شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت مثل سداد و تجارت الکترونیک پارسیان در اختیار کسبوکار گذاشته میشود فرایند دریافت مجوزهای لازم وقتگیر است و حساسیتهایی هم در این بین است در نقطهٔ مقابل، شرکتهای پرداخت یار بهعنوان واسطه بین کسبوکارها و عمل میکنند به همین خاطر هم دیگر نیاز نیست شما با و روند اخذ درگاه مستقیم درگیر شوید؛ بهخصوص وقتی کسبوکار کوچکی دارید بین ۱ تا ۲ روز کاری طول میکشد تا درگاه را دریافت کنید از طرفی هم امکانات مختلفی مثل اطلاعرسانی لحظهای از طریق پیامک، پنل گزارشگیری، کیف پول و تسهیم وجوه هم دارد نکته شرکتهای پرداخت یار درصدی از هر تراکنش را بهعنوان کامرزد در نظر میگیرند این هزینهای است که باید برای استفاده از درگاه غیرمستقیم بپردازید برای اینکه درگاه پرداخت مستقیم داشته باشید، به موارد زیر نیاز دارید پروانه کسب یا جواز کار؛ کد رهگیری ثبتنام مالیاتی؛ وبسایت آماده و مناسب برای فروش اینترنتی؛ تصویر اصل کارت ملی و شناسنامهٔ مدیر و مسئول امضا؛ تصویر روزنامهٔ رسمی و آگهی تاسیس؛ گواهی امضا؛ نماد اعتماد وزارت صمت؛ حساب بانکی معتبر ولی برای گرفتن درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیاز نیست از هفت خوان رستم عبور کنید کافی است ثبتنام کنید تا پس از احراز هویت، درگاه در اختیار شما گذاشته شود دیگر وقت پروموت وبسایت است مقاله پیشنهادی بهترین درگاههای پرداخت اینترنتی برای فروشگاه آنلاین نحوهٔ گرفتن درگاه مرحلهٔ هفتم بازاریابی و تبلیغات را شروع کنید
پس از ساخت سایت فروشگاهی و انجام شش مرحلۀ قبلی، وقت آن است که سایتتان را به دیگران نشان دهید؛ به عبارتی دیگر، باید برنامهای برای بازاریابی و تبلیغات داشته باشید یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکههای اجتماعی و پتانسیل بالای آنها است از کپیها و عکسهایی استفاده کنید که ارزش برندتان را بهخوبی منتقل و بازدیدکنندگان را به استفاده از فروشگاهتان ترغیب کنند از اثر بالای بازاریابی محتوایی غافل نشوید این رویکرد که در بلندمدت به ثمر مینشیند، میتواند سیلی از بازدیدکنندگان را روزانه به سایتتان روانه کند حتماً محصولاتتان را در سایتهایی مثل ترب و ایمالز هم قرار دهید این مراجع قیمتی، بازدیدکنندگان زیادی دارند و میتوانند کانال ورودی خوبی برای سایتتان باشند دیگر راه مؤثر تبلیغاتی، استفاده از خدمات یکتانت است ما انواع سرویسهای گوگل ادز، تبلیغات محتوامحور، ریتارگتینگ محصول و… را ارائه میکنیم اشکالی از تبلیغات که هوشمندند، میتوانند آوردۀ بسیار خوبی هم داشته باشند مثلاً تبلیغات محتوامحور به شما کمک میکند محصول خود را در صفحهای تبلیغ کنید که موضوع آن، ارتباط نزدیکی با محصول شما دارد تمام کارها هم خودکار انجام میشود و شما فقط باید اسکریپت یکتانت را در سایت فروشگاهی خود بگذارید برای مثال، تبلیغ «صندلی اداری چرخدار» در کنار مقالهٔ «راهنمای انتخاب بهترین صندلی برای دفتر کار» نمایش داده میشود تبلیغات ریتارگتینگ محصول هم که به شما کمک میکنند افرادی را هدف بگیرید که تا پای خرید رفتهاند و نخریدهاند مشتریانی را هدف میگیرید که محصول را به سبد خرید اضافه کردهاند و به هر دلیلی، صفحه را ترک کردهاند چند روز بعد، تبلیغ همان محصول را با یک تخفیف یا پیشنهاد جذاب در سایر وبسایتها میبینند این هم از مرحلۀ پایانی؛ اگر موافق باشید برویم سراغ جمعبندی مقاله مقاله پیشنهادی ۷ تکنیک بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی ساخت سایت فروشگاهی بازاریابی موثر و فروش بیشتر فرقی نمیکند در چه صنفی فعالیت میکنید، در بیشتر موارد، ساخت سایت فروشگاهی، یک ضرورت است که بقای کسبوکارتان را تضمین میکند قبل از هرکاری، باید کسبوکار خودتان و بازار را بهخوبی بشناسید باید همۀ جوانب را بسنجید و فکرشده قدم بردارید سپس برای شروع، باید نام دامنۀ مناسبی برای سایتتان انتخاب کنید و پس از آن، یک میزبان متناسب با نیازهایتان مشخص کنید بعد از انجام این امور، قالب سایت را انتخاب کنید قالبی خوب است که گشتوگذار را برای بازدیدکننده راحت کند بعد، محصولات را همراه با عکسهای واضح و توضیحات قانعکننده و مرتبط کامل وارد کنید فرایند خرید را به سادهترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی میتواند به از دست رفتن مشتری ختم شود در نهایت، وقتی طراحی سایت فروش اینترنتی تکمیل شد، برنامههای خود برای بازاریابی و تبلیغات را اجرا کنید در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید منابع قبل از هر چیزی مشخص کنید که… اول از همه باید بدانید قرار است چه نوع محصولاتی را بفروشید محصولی فیزیکی ارائه میکنید یا فایلی برای دانلود؟ کسبوکارتان است یا ؟ پاسخدادن به این سؤالات، باعث میشود بتوانید مسیری مشخص برای پیشرفتن ترسیم کنید همچنین، در انتخاب نام دامنۀ سایت، سرور میزبان، نوع طراحی و حتی قالب انتخابی هم اثرگذار است پس از آن، باید توقع خودتان را زیر ذرهبین ببرید از حالا پیشبینی کنید که برای یک سال آینده، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهیای را دارید؟ از مسائل مربوط به دنیای و طراحی سایت سر در میآورید؟ اگر پاسخ منفی است، توصیه میکنیم سراغ سیستمهای پیچیده نروید و از راهکارهای سادهتر استفاده کنید نحوهٔ وصلکردن هاست به دامنه سایت اگر هاست و دامنه را از یک شرکت تهیه کرده باشید، قاعدتاً کار اتصال هم توسط آنها انجام خواهد شد؛ اما اگر به هر دلیلی قرار بود خودتان فرایند اتصال را پیش ببرید، باید بدانید چگونگی انجام آن، بسته به فاکتورهای گوناگونی متفاوت است مثلاً اینکه هاستتان اشتراکی است یا سرور مجازی؟ برای هرکدام، سازوکار مختلفی تعریف شده است همچنین کنترلپنلی که روی سایت قرار دارد هم تعیینکننده است نحوۀ اتصال دامنه به هاست در سیپنل، با نحوۀ اتصال در دایرکت ادمین تفاوت دارد بهطور کلی، شما برای اتصال هاست به دامنه به مخفف نیاز دارید امتیاز دانلود مقاله برای دانلود مقاله لطفا ایمیل خود را وارد نمایید نام و نام خانوادگی ایمیل خود را وارد نمایید دانلود مقاله نام و نام خانوادگی وارد نشده است ایمیل به درستی وارد نشده است در حال بررسی آموزش ساخت و طراحی سایت فروشگاهی به زبان ساده نیکان حیدری نوشتن برای من مسیرهایی رو هموار کرد که هیچوقت فکر نمیکردم بتونم ازشون عبور کنم برچسب ها فروش آنلاین نام ایمیل نام ایمیل نظرات بازخورد های اینلاین مشاهده همه دیدگاه ها مقالات مرتبط
مقالات دیجیتال مارکتینگ بررسی ۱۲ متریک و ۵ شاخص تحلیل تبلیغات کلیکی که باید اندازه بگیرید برای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی خود، ۵ شاخص و ۱۲ متریکی که در این مقاله بررسی کردیم، بشناسید و اندازه بگیرید الهه سرباز مدت زمان مطالعه ۲۲ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ بازاریابی پنهان چیست؛ چگونه مشتریان را مخفیانه جذب کنیم؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا ببینید چگونه میتوان با بازاریابی پنهان و تبلیغات زیرپوستی مشتری بیشتری جذب کرد نیکان حیدری مدت زمان مطالعه ۱۴ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ منظور از کدهای اسکیما چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟ این مقاله را تا آخر بخوانید تا نهتنها با اسکیما، بلکه ساختن و تست آنها آشنا شوید الهه سرباز مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه یکتانت ۷ دلیل اختلاف کلیک و سشن در تبلیغات که باید بدانید اختلاف کلیک و سشن شما را هم نگران کرده است؟ این مقاله را تا آخر بخوانید تا ببینید چرا ۳۰ رضا سپهوندی مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ نحوه تبلیغ در سایت های خارجی از ایران در سال ۲۰۲۳ برای اینکه در سراسر وب بدرخشید، روشهای تبلیغات در سایتهای خارجی را در این مقاله مرور کنید الهه سرباز مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ تحلیل و بهینه سازی کمپینهای تبلیغاتی در یکتانت آموزش گامبهگام کمپین تبلیغاتی زمانی موفق خواهد شد که بهینهسازی شود؛ پس این مقاله را تا آخر بخوانید تا با روشهای بهینهسازی رضا سپهوندی مدت زمان مطالعه ۲۵ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ مهمترین معایب تبلیغات رایگان کسبوکار برای بیزینسها این مقاله را بخوانید تا ببینید چرا ثبت آگهی رایگان برای شما فایده ندارد الهه سرباز مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ ۷ نکتهٔ کلیدی برای شروع تبلیغات در یکتانت که باید رعایت کنیم برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشید، حتماً کارهایی را که در این مقاله گفتهایم، انجام دهید رضا سپهوندی مدت زمان مطالعه ۱۵ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ بهترین روش تبلیغ آموزشگاه زبان و کلاس خصوص زبان انگلیسی ۱۰ روش موثر با خواندن این مقاله، میتوانید آموزشگاه زبان خود را به ۱۰ روش موثر تبلیغ کنید تا بیش از پیش بدرخشید الهه سرباز مدت زمان مطالعه ۲۲ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ بهترین دامنه سایت را چگونه انتخاب کنیم؟ ۷ نکتهٔ کاربردی برای اینکه بهترین نام دامنه را انتخاب کنید، ۷ نکتهای را که در این مقاله گفتهایم، رعایت کنید نیکان حیدری مدت زمان مطالعه ۱۶ دقیقه سایر خدمات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات دیجیکالا تبلیغات در صفحه اول گوگل هزینه تبلیغات در گوگل تبلیغات درگوگلپلی تعرفه تبلیغات در یکتانت منابع آموزشی وبلاگ وبینارها کتابهای رایگان خبرنامه راهنمای خدمات با یکتانت فرصتهای شغلی درباره ما ارتباط با ما اخبار مشتریان داستان موفقیتاز کجا شروع کنم؟ راههای ارتباطی شهرک غرب، خیابان ایرانزمین، گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه ۰۲۱ ۴۵۱۹۵۰۰۰ ۰۲۱ ۹۱۰۷۱۰۴۰ سیاستهای حریم خصوصی © ۱۴۰۰ تمام حقوق برای شرکت ایماژ رایور محفوظ است طراحی شده توسط آژانس تبلیغات اینترنتی برای کسبوکارها ثبتنام و شروع تبلیغات