سئو و بهینه سازی وب سایت


بهینه سازی صفحات وب سایت برای موتورهای جستجو، خط مقدم رقابت در دنیای تجارت الکترونیک است. پایداری در بیشتر در دسترس بودن و واکنش مناسب به تغییرات رمز بردن در این رقابت است.

یک از نیازمندی های مهم در کسب و کارها در فضای مجازی حضور در موتورهای جستجو و جذب مشتریان جدید از طریق اینترنت است.
حضور در بالاترین رتبه و حضور در بیشترین نتایج در واقع این مهم را مرتفع می کند . و همچنین وجود محتوای مناسب چه در نمایش در نتایج موتورهای جستجو و چه بعد از کلیک مشتریان بسیار مهم است و بالابردن احتمال جذب مشتریان مردد و یا با تصمیم خرید در آینده و تهیه محتوای مورد نیاز آنها در مرحله بعدی قابل توجه است .
معماری و ساختار فنی سیستم مدیریت محتوای راهبل در واقع بر اساس استاندارد های موتورهای جستجو به خصوص گوگل طراحی شده است تا بتواند حداکثر کیفیت را برای ایندکس شدن و بالارفتن رتبه در گوگل را فراهم کند. از طرفی بخش هوشمند و داینامیک سئو در سیستم مدیریت محتوای راهبل که به شکل یک ماژول کامل تعبیه شده است به شکل روزانه و خودکار در سطوح مختلف اقدام به ایجاد محتوا و بهینه سازی ساختار می کند . این مهم با ارتباط با کنسول های Google Search Console و Google Analytics انجام می شود.
در واقع یک کارشناس سئو مجازی با تکیه بر اطلاعات واقعی و بروز هر روز در حال بروز کردن و بهینه کردن محتوا و ساختار وب سایت استو در دو مرحله اقدام به بهینه سازی می کند:
1 – ارتقا و بهینه سازی کلمات کلیدی انتخاب شده توسط کسب و کار
2 – کشف عبارات و کلمات کلیدی با تقاضای بالای بازار و مشتریان و تولید محتوا و ارتقا

 

 



کسب و کار الکترونیک