مهران محمدی امین



2023-10-18 00:05:19


اسنپ‌ساپلای به عنوان بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی شناخته شد جایزه تجارت الکترونیک ۱۴۰۲ در دستان اسنپ‌ساپلای

بازار/۲۴ مهر، مراسم روز ملی توسعه تجارت الکترونیکی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و برترین‌های این حوزه در سال ۱۴۰۲ نیز معرفی شدند. در این مراسم جایزه بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی به اسنپ‌ساپلای داده شد.

بازار/۲۴ مهر، مراسم روز ملی توسعه تجارت الکترونیکی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و برترین‌های این حوزه در سال ۱۴۰۲ نیز معرفی شدند.

در این مراسم جایزه بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی به اسنپ‌ساپلای داده شد.

اسنپ‌ساپلای خدمتی از گروه اسنپ برای مدیران رستوران‌ها، فست‌فود‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، آب‌میوه‌فروشی‌ها و … است که مواد اولیه مورد نیاز این مجموعه‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هدف از راه‌اندازی این سرویس، خرید مواد اولیه با قیمت مناسب و حذف واسطه‌ها و همچنین تهیه آسان و سریع مواد اولیه باکیفیت برای همه مجموعه‌های فعال در تهران و کرج و به‌ویژه مجموعه‌های فعال در اسنپ‌فود است.

رشد ۷۵ درصدی در معاملات تجارت الکترونیکی«امین کلاهدوزان»، مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در این مراسم اعلام کرد: «در شش ماه نخست امسال رشد خوبی در حوزه تجارت الکترونیکی اتفاق افتاده است.

در واقع نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته‌ایم.

تنها در بخش معاملات تجارت الکترونیکی، رشد تقریبا ۷۵ درصدی را نسبت به شش‌ماهه سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم که این آمار بدون در نظر گرفتن معاملات دولتی در این بازار است.

»در ادامه این رویداد از گزارش نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تجارت الکترونیکی در ایران رونمایی شد.

براساس این گزارش، ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی به ۱۳۴۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

تعداد کل معاملات نیز به ۱.

۸ میلیارد مورد رسیده که ۲۸ درصد رشد پیدا کرده است.

متوسط مبلغ تراکنش‌های تجارت الکترونیکی نیز به ۷۳۴ هزار تومان رسیده است.

همچنین در این گزارش آمده که ۱۸۳ هزار سایت اینماد دارند و ۵۰۲ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات الکترونیکی دولتی حساب شده که بیشتر از سایر موارد رشد داشته است.

در حقیقت دولت در سال ۱۴۰۲ بیشترین حجم معاملات الکترونیکی را داشته است.

همچنین افزایش تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی احتمالا به موضوعاتی نظیر خرید آنلاین نان برمی‌گردد.

بخش دیگری از این برنامه به اعلام برندگان جایزه تجارت الکترونیک کشور در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافت.

در این قسمت بهترین مجموعه فروش مواد و محصولات خوراکی و آشامیدنی اسنپ‌ساپلای معرفی شد.


بازنشر : آخرین خبر