مهران محمدی امین



2024-03-16 19:15:09


فرصت ثبت نام رایگان تلفن تجاری برای تمام کسب و کارهای ایرانی

بازار/ هر نوع کسب و کاری که دارید می‌توانید بدون نیاز به دفتر کار در ۵ دقیقه صاحب شماره تلفن ثابت با امکان دایورت روی موبایل، سرویس تلفن گویا، منشی، فکس و صندوق صوتی شوید. این امکان تلفن تجازی یا تلفن ابری نام دارد.

بازار/ هر نوع کسب و کاری که دارید می‌توانید بدون نیاز به دفتر کار در ۵ دقیقه صاحب شماره تلفن ثابت با امکان دایورت روی موبایل، سرویس تلفن گویا، منشی، فکس و صندوق صوتی شوید.

این امکان تلفن تجازی یا تلفن ابری نام دارد.

همین الان می‌توانید این امکانات را دو هفته رایگان امتحان کنیدتلفن تجاری (خط بیزنسی) چه امکاناتی دارد؟مزایای استفاده از تلفن تجاری نسبت به تلفن معمولی1.

کاهش هزینه‌ها: شما با داشتن تلفن تجاری دیگر نیازی به خرید تجهیزات و سخت افزار جانبی، سیم کشی و غیره نخواهید داشت2.

انعطاف‌پذیری: کارمندان شما با تلفن تجاری دیگر به حضور در دفترکار وابسته نیستند و هرجا که باشند از طریق اینترنت و تلفن تجاری می توانند دورکاری کنند.

3.

کیفیت صدا: با استفاده از تلفن تجاری می‌توانید از کیفیت بهتری در تماس‌های صوتی برخوردار شوید.

4.

قابلیت انتقال شماره: با تلفن تجاری می‌توانید شماره تلفن ثابت خود را به هر کجا که اسباب کشی کنید انتقال دهید.

6.

مقیاس پذیری: سیستم  تلفن تجاری به شما اجازه می‌دهد به امکانات پیشرفته‌ در تماس مثل مسیریابی تماس، سانترال مجازی، ضبط تماس، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، تماس همزمان، صف انتظار، ترانسفر داخلی و غیره دسترسی داشته باشید.

 با امکانات تلفن تجاری بیشتر آشنا شوید:تلفن گویاسرویس تلفن گویا به تماس‌گیرنده امکان می‌دهد با انتخاب داخلی، به فرد موردنظر در کسب و کار شما وصل شود.

هنگام خرید سرویس تلفن گویای دفترشما، یک خط تلفن ثابت به انتخاب خودتان به شما واگذار خواهد شد.

سپس می توانید با مراجعه به پورتال آنلاین دفترشما، در بخش تنظیمات تلفن گویا، موارد مختلفی را مثل پیام آغازین، آوای انتظار، داخلیها و اولویت دایورت تماس، مسیریابی تماس، زمانبندی سرویس برای ساعات و روزهای کاری و غیرکاری شخصی سازی کنید.

منشی مجازیمنشی مجازی یا منشی دورکار دفتر شما اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه ای تمامی تماس های کاری شما را مدیریت می کند و شما را از استخدام منشی و هزینه های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی نیاز می کند.

فکس اینترنتی: ارسال و دریافت نامحدودشما با استفاده از فکس اینترنتی دفترشما از خرید و تعمیر دستگاه فکس، شارژ کارتریج و غیره بی‌نیاز شده وهزینه‌ سخت افزاری ندارید.

همچنین با استفاده از سرویس آنلاین فکس اینترنتی دفترشما، در ابتدا به انتخاب خودتان یک شماره ثابت  تهران گرفته و روی این شماره می‌توانید به صورت نامحدود دریافت  و ارسال فکس از طریق اینترنت داشته و گزارش آن را روی پورتال و ایمیل خود مشاهده کنید.

صف انتظار: هیج تماسی از دست نمی رودهنگامیکه همه خطوط تلفن در حال استفاده باشند یا تمامی اپراتورها مشغولند، تماس‌های جدید به صف انتظار انتقال داده می‌شوند.

این به مشتریان امکان می‌دهد که در صف منتظر بمانند تا به ترتیب به تماسشان رسیدگی شود.

این قابلیت به کسب وکارها کمک می‌کند تا خدمات مشتریان را بهبود دهند، همچنین از دست رفتن تماس‌ها کاهش پیدا کرده و بهره‌وری کارمندان بالا می رود.

ضبط مکالمات تلفنیضبط مکالمات تلفنی در تلفن اینترنتی به شرکت‌ها و کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا تمام مکالمات تلفنی را بدون نیاز به نصب و نگهداری سخت‌افزارهای ضبط مکالمات در محل فیزیکی به صورت مرکزی ضبط و ذخیره کنند.

شما به وسیله این قابلیت می توانید تماس های تلفنی داخلی و تماس های تلفنی ورودی و خروجی شرکت خود را در سیستم تلفنی اینترنتی و سرویس تلفن تجاری ضبط کنید.

انتقال تماس هنگام مکالمهترانسفر داخلی در تلفن تجاری به این شکل است که تماس یک کاربر به یک داخلی دیگر در یک سیستم تلفن ابری انتقال داده می شود.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌هایی که به شماره داخلی خود دریافت می‌کنند را به یک شماره داخلی دیگر ترانسفر کنند، به طوری که تماس به شماره اولیه قطع شده و به شماره دوم منتقل می‌شود.

 داشبورد گزارش لحظه ای با تلفن تجاری  دفترشما، مدیران کسب و کار به داشبورد گزارش لحظه ای تماس اپراتورهای دفترشما با مشتریانتان در هر زمان  و مکانی که باشند دسترسی خواهند داشت، این گزارش شامل تعداد تماس‌های در صف، میانگین زمان نگهداری افراد پشت خط، میانگین زمان رسیدگی و غیره است.

تست رایگان تلفن تجاری دفترشماپیش از خرید تلفن ابری می توانید با ثبت نام در پورتال دفترشما 15 روز رایگان از این سیستم استفاده کنید و زمانی که از طرز استفاده و امکانات آن آگاه شدید، نسبت به پرداخت وجه و ارتقای حساب کاربری خود اقدام کنید.

تمام افراد حقیقی و حقوقی در سراسر کشور می توانند با انتخاب بسته مورد نظر خود و تکمیل مراحل ثبت نام، از تمام مزایا و امکانات سرویس تلفن اینترنتی استفاده کنید.

شما می توانید از هرکجای ایران با خرید یکی از بسته‌های تلفن اینترنتی، یک شماره تلفن ثابت تهران داشته باشید و تماس‌ها را بصورت هوشمند روی گوشی تلفن همراه یا شماره شهر خود دایورت کنید.


بازنشر : آخرین خبر