نتایج مرتبط با جستجوی شما :
تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید بدانید آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما
تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید بدانید آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید بدانید آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما ???? در این مقاله به تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی میپردازیم که رعایت هرکدوم لازمه داشتن یک سایت موفق برای کسب و کاری پر رونق است مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی خانه ۷ تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید بدانید آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما خدمات دیجیتال مارکتینگ وبیما وبیما درخواست مشاوره بهینه ترین نوع تبلیغات دیجیتال در ایران را، با تبلیغات گوگل ادز وبیما تجربه کنید خانه وبیما کیست؟ نمونه کارها تماس با ما وبلاگ منو خانه وبیما کیست؟ نمونه کارها تماس با ما وبلاگ وبلاگــــــــــ وبــــیما جستجو ۷ تا از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید بدانید فهرست مطالب
هیچ شکی نیست که در دنیای امروز تجارت آنلاین و کسب و کار های اینترنتی با سرعتی باورنکردنی در حال رشد هستند این روزها برای هر نیازی میتوانید سری به اینترنت بزنید و نیاز خودتون را برطرف کنید روزگاری بود که صحبت از دلایل شکست پروژه فروشگاه آمازون نقل محافل بود اما حال یکی از بالاترین برند های دنیاست در دهه اخیر فروشگاه های اینترنتی بیشتر و بیشتر شدند و داشتن فروشگاه اینترنتی یکی از اصلی ترین نیاز های کسب و کار شماست ما در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی را با شما در میان بگذاریم قبل از طراحی سایت فروشگاهی و در معرض عموم گذاشتن محصولات خود، بایستی یک سری نیازهای اساسی این حوزه و نکات طراحی سایت را در مد نظر قرار دهید تجربهی کاربری یکی مهمترین آن نیاز ها است شما بایستی خود را جای کاربران بگذارید و به جای آنها فکر کنید اینکه صرفا محصولاتی را به صورت بی هدف در سایت بچینید شمارا به موفقیت نمیرساند فروشگاه اینترنتی باید طراحی مناسبی داشته و دسترسی به بخشهای مختلف سایت برای کاربران راحت باشد جملات واضح و مفهوم باشند تا ابهامی برای کاربر ایجاد نشود بیشترین نکاتی که به آن خواهیم پرداخت مربوط به حوزهی تجربهی کاربری هستند دومین نیاز اساسی و از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی که باید مد نظر قرار گیرد بخش سئوی سایت است سئو یعنی بهینهسازی موتورهای جستجو به زبان ساده یعنی کاربران هنگام جستجو دربارهی کالا یا نیاز مورد نیازشان با سایت شما روبرو شوند که این کار به کمک بالابردن رتبهی گوگل و به کمک تولید محتوای مناسب و استفاده از کلمات کلیدی بدست میآید وقتی کاربران نیاز خود را جستجو میکنند با انبوهی از پیشنهادها از سوی موتورهای جستجو روبرو هستند و در این زمان یک یا دوجملهی معرفی سایت شما تنها راه ارتباط شما با مشتریان احتمالی است پس برای همین بهتر است در توصیف خدمات خود از جملاتی استفاده کنید که احساسات برانگیز باشد و کاربر را به سوی خود جلب کند استفاده از جملات طولانی و با لحن جدی و خشک کاربران را از شما دور میکند شما در تولید محتوا و ارائهی خدمات هم بایستی کاربران و هم گوگل را در نظر بگیرید یک سایت عالی به این دو نیاز به خوبی پاسخ میدهد و برای پاسخگویی به این نیازها و داشتن یک وبسایت فروشگاهی موفق باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به صورت مفصل بحث و بررسی میشود اگر همچنان برای داشتن وبسایت قانع نشده اید به شما توصیه میکنیم تا از مقاله ۱۰ دلیل برای اینکه به وبسایت نیاز دارید دیدن کنید سرعت بالا یکی از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی است
اولین موردی که کاربر انتظار دارد و بسیار بدیهی است بالا بودن سرعت لود شدن سایت است اگر برای خرید یک لباس به یک سایت فروشگاهی مراجعه کنید انتظار برای ظاهر شدن عکسها و بالا آمدن سایت و انجام مراحل پرداخت بسیار طاقت فرسا خواهد بود و کاربر به راحتی در بخاطر تعلل حتی چند ثانیه ممکن است سایت شما را ببندد و به سایت رقیب شما را باز کند بنابراین باید در طراحی سایت توجه داشت که قالب سایت سنگین نباشد برنامه نویسی بهینه باشد از پلاگینهای اضافه استفاده نشود حجم عکس ها و ویدیو ها کم باشد از سرویس هاستینگ پر سرعت و معتبر استفاده شود که همه و همه میتواند حجم سایت را کاهش دهد و سرعت بالا لود آن را بهتر کند طراحی ریسپانسیو
طبق آماری که شرکت گوگل ارائه داده ۵۰ جستجوهای صورت گرفته و سایتهای بازدید شده از طریق موبایل بودهاند این نکته اهمیت ریسپانسیو بودن سایت را نشان میدهد ریسپانسیو بودن یه زبان ساده یعنی طراحی شما باید به گونهای باشد که در قالبهای مختلف بگنجد فارغ از اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به سایت شما از طریق موبایل به شما لینک میشوند موتور جستجوی گوگل نیز سایتهای ریسپانسیو را در نتایج جستجو بالاتر از سایتهای معمولی قرار میدهد و این گام مهمی در بهبود استراتژی سئوی سایت فروشگاهیتان محسوب میشود داینمیک بودن سایت
داینمیک به صورت لغوی به معنای پویا و متحرک است که در برابر واژهی استاتیک قرار میگیرد وبسایت شما زمانی پویا تلقی میشود که امکان توسعه و بهبود داشته باشد مثلا اضافه شدن قسمت وبلاگ یا خدمات جدید این پویایی میتواند در ظاهر وبسایت نیز در نظر گرفته شود سایتهای فروشگاهی برتر معمولا از یک قالب شناور استفاده میکنند که چندین مطلب و خدمات برای کاربر نمایش داده میشوند و هر بار این خدمات و پیشنهادات سایت با پیشنهادات جدید جایگزین میشود و برای کاربر مراجعهی هرروزه به این سایت تکراری نباشد نشان دادن جدیدترین مطالب وبلاگ دربالای سایت و معرفی داغ ترین و پرمخاطب ترین محصولات و خدمات نیز از جمله ترفندهای مفید برای جذابیت سایت شما و کشش بیشتر مشتریان برای جستجو در بین خدمات شماست وبلاگ از اساسی ترین نیاز ها در طراحی سایت
وبلاگ شما مانند یک مجلهی اختصاصی روشی برای ارتباط با کاربران است شما در وبلاگ خود میتوانید مطالب آموزشی، راهنما و نقد و بررسیهای کامل تری ارائه دهید که باعث میشود اعتماد کاربران نیز بیشتر جلب شود وبلاگ باعث میشود مطالب سایت شما فقط به معرفی بسنده نشود و بتوانید محتوایی گسترده تر تولید کنید که موجب توسعهی کسب و کار و ارتباط با مشتریان میشود طراحی ظاهری سایت فروشگاهی
مهمترین فاکتور برای طراحی سایت سادگی و ظرافت است کاربر شما هنگام مراجعه به سایت نباید گیج و سردرگم شود و بایست به راحتی نیازهای خود را پیدا و جستجو کند مطالب و خدمات ارائه شدهی سایت شما باید یک سلسه مراتب دسته بندی منظم و قابل فهم داشته باشند و باکس جستجو نیز در دید کاربر قرار گیرد و باکس جستجو نیز به گونه ای طراحی شود که هنگام جستجوی کاربر نتایج اولیه را نشان دهد اهمیت جذابیت ظاهری سایت نیز بر کسی پوشیده نیست تصاویر که در سایت آپلود میشوند باید بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند و تنوع آنها نیز برای کاربران مهم است تصاویر گوناگون از یک محصول از زوایای مختلف با کیفیت بالا که قابلیت بزرگنمایی زیادی دارد به کاربر این حس را القا میکند که آن را در دست خود گرفته و آن را نگاه میکند قسمت قرار گیری دسته بندیها، جای قرار گیری لوگو در سایت، استفاده از حداقل ۳ فونت جذاب برای مطالب سایت و همچنین انتخاب رنگ مناسب موارد مهم دیگری است که در طراحی ظاهری سایت باید به آن توجه داشت که همین مورد آخر که به ظاهر ساده است اما بحث روانشناسانه ایست که باید نسبت به خدمات سایت رنگ مرتبطی را پیدا کنید در ادامه به شما توصیه میکنیم تا از مقاله طراحی رابط کاربری جذاب دیدن کنید روند خرید و پرداخت در سایت فروشگاهی
یکی از مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی، روند خرید و پرداخت محصول میباشد، تصور کنید کاربری که به سایت شما مراجعه کرد و از کیفیت خدمات شما راضی بود حال اقدام به خرید کالای مورد نظر خود میکند اما با فرآیند پیچیده و پر ابهامی مواجه میشود، اینجاست که تمام رشته های شما پنبه میشود کاربر انتظار دارد مسیر نهایی کردن خرید راحت و بدون پیچیدگی باشد و بتواند خریدهای خود را بازرسی کند پس حتما این امکان را فراهم کنید که کاربر در هر لحظه بتواند سبد خرید خود را مشاهده کند و مراحل پرداخت به صورت سلسه مراتب منظم و بدون پیچیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد پس از تسویه حساب و نهایی شدن سفارش، اطلاعات پیگیری سفارش و گزارش لحظه به لحظه از روند ثبت، بسته بندی و ارسال سفارش بایستی برای کاربر فراهم شود خدمات پس از فروش
شما کاربران و مشتریانتان یک بار مصرف نیستند شما آنها را تنها برای یک معامله نمیخواهید کاربران نیز تنها یک بار برای بر طرف کردن نیازهایشان به سراغ فروشگاه های اینترنتی نمیآیند این ارتباط همیشگی است اما نکتهای که وفاداری مشتری را برایتان به ارمغان می آورد، نشان دادن حسن نیت و وفاداری از جانب خودتان است امکان پشتیبانی آنلاین یا آفلاین در سایت و آسان بودن راه ارتباطی تلفنی و اینترنتی با سایت اعتماد کاربر را جلب میکند این کار نشان میدهد که شما همواره با آنها هستید و در صورت بروز مشکل به یاریشان می آیید این اعتماد که ایجاد شد امکان ملاقات مجددتان دور از ذهن نیست با ارتباط با مشتریان امکان بررسی بازخوردها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات به دست میآید که به بهینه سازی خدمات سایت شما کمک میکند کلام آخر
طراحی سایت فروشگاهی از مهمترین اقدامات یک کسب و کار آنلاین میباشد و اجرای صحیح اون نیاز به وقت و دقت زیادی دارد اگر قصد راهاندازی یک وب سایت را دارید اما مهارت لازم برای اجرای اون را ندارید، مجموعه وبیما یکی از بهترین گزینههای پیش روی شماست، تمام نکات طراحی سایت و اصول مهم آن که در این مقالهی آموزشی گفته شده، در خدمات وبیما مو به مو رعایت شده است و شما میتوانید از کیفیت وب سایت خود مطمئن باشید سایت شما در بالاترین نتایج موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و کاربران شیفتهی طراحی و محتوای آن خواهند شد از شما ممنونیم که این مقاله را تا آخر مطالعه کردید، حال از شما میخوایم تا نظرات خودتون و نکاتی که فکر میکنید رعایت اون در طراحی سایت ضروریست رو با ما در قصد کامنت به اشتراک بذارید محمد حسین طبیبیان دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند دیدگاه نام ایمیل وب سایت بریم بالا آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما استراتژی، طراحی و اجرای بازاریابی و برندینگ دیجیتال خبـــــــــــــــرنامه خبرنامه ارسال تماس با ما تهران، میدان آزادی، ابتدای بزرگراه شهید لشکری، نبش بیمه ۳، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری آزادی، آژانس وبیما ۰۲۱۶۶۵۳۲۱۸۹ داخل واتساپ همیشه آنلاین هستیم حتی زمان های غیر کاری ۹۰۲۱۴۳۸۳۷۵ وبیما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید دسترسی ها وبیما کیست؟نمونه کارهاپکیج های ویژهپروپوزال دیجیتال مارکتینگوبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وبــیــما آژانس دیجیتال وبیما همراهی با تجربه در مسیر توسعه کسب و کار شماست ما با ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال کمک میکنیم تا در این راه گامهایی مطمئن بردارید تماس شما با ما میتواند شروع کنندهی این مسیر باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید خبرنامه ارسال تمامی حقوق برای آژانس وبیما محفوظ می باشد ۱۴۰۱ ۱۳۹۷ یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید
اطلاعات شما به هیچ عنوان استفاده ای به جز گرفتن ارتباط با شما نخواهد شد نام و نام خانوادگی موبایل یا شماره تلفن موضوع مشاوره ارسال ساعات کاری ما شنبه تا پنجشنبه تا می باشد، در ساعات کاری با شما تماس خواهیم گرفت شماره واتساپ جهت پیگیری